Bueno... por partes,
Eu tamen penso que é mellor maquina que quedar escaso, pero a carretera e diferenteó monte: na carretera a diferencia de potencia en terminos generales levache a cortar un pouco mais o gas e ter mais coidado na conduccion, pero no monte a diferendia que podes ter nunha 4 tempos de 250 a unha de 450 e sobre todo o peso, e si a potencia tamen. Explicome:
Cando colles unha moto destas duas no monte o primeiro que notas e a potencia ( 50cv +- frente a 35-40cv) porque... porque solo montas nela e das unha volta. Si vas a facer iso, dar unha volta por pistas e non meterte a sitios complicados recomendo a 450.
Agora ben.... si te metes en sitios complicados tes que pensar si prefieres mover e levantar no aire uns 100-105 kg da 250 frente a 115-125 dunha 450. (e creeme, despois de toda a mañan facendo iso notase) ou prefires luchar e facerte mais á moto e ter mais control do gas ca 450 que ca 250.
Resumen:
trialeras: mellor 250 por peso , motor docil e dosificable, e sobre todo traccion moi ben.
a 450 mais peso, agresiva, pouco dosificable, e perde roda facilmente, patina moi rapido e necesitas mais fondo fisico
e moita mais tecnica.
pista: mellor 450, mais rapidez de reaccions, mais estable, e sobre todo, corre moito e é mais divertida.
a 250 é bastante sosa, tamen é moi estable, pero sempre co corno retorsido e ainda asi da a sensacion de non
correr, pero corre, ainda que non tanto como a 450.
Recomendacions: 250 enduro light, extremo , en un dicir:::::: para todo
450, mellor pistas e di queres facer todo esto de extremas, trialeras, etc.... jimnasi, coller fondo fisico
e poñerte cachas porque baiche facer falta.
Espero aclarar dudas e axudar en algo.