BOIROMOTOS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
BOIROMOTOS

Foro de los Moteros de Boiro

ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

DUDA MOTO MONTE

5 participantes
AutorMensaje
JOSS
Moderador
Moderador
JOSS

Cantidad de envíos : 533
Moto : ACEITERA

Hoja de personaje
Nombre:

DUDA MOTO MONTE Empty
MensajeTema: DUDA MOTO MONTE   DUDA MOTO MONTE EmptyMar Nov 17, 2009 1:55 am

Bueno chavales, queria empezar a meterme a rodar un poco en el monte, aunque ya he salido tres veces con una moto prestada, me gustaria sabes vuestra opinion sobre que cojer, vamos como siempre un dilema. Haber que me podeis decir, si coger una 250 o una 450 de cuatro tiempos, de cross o de enduro. En principio tengo en mente una crf 450, pero me estan comentando que mejor una 250, que es mejor de llevar, pero bueno en carretera pasa lo mismo y en una mil ruedas igual que en una 600
Bueno aqui queda esto. Espero vuestros consejos.
Haber milocho que opina que seguro que estas bastante enterado ajjjajajajaj

Vssssssss
http://www.boiromotos.com
ANGEL NEIXON
Posteador a saco
Posteador a saco
ANGEL NEIXON

Cantidad de envíos : 275
Moto : KAWASAKI ZX6

Hoja de personaje
Nombre:

DUDA MOTO MONTE Empty
MensajeTema: Re: DUDA MOTO MONTE   DUDA MOTO MONTE EmptyMar Nov 17, 2009 4:26 pm

POis o final vai ser certo o dito que la cabra tira al monte
eu na miña opinion prefiero maquina bastante,porque despois no veran si queres tamen lle podes poñer un kit de supermotard e aproveitala todo o ano e si tes unha 250 ti reventala en dous dias.
Si te vas a dedicar solo a monte e trialeras mellor e unha 250 moito mais manejable
ILEGAL
Colaborador Boiromotos
Colaborador Boiromotos
ILEGAL

Cantidad de envíos : 916
Moto : BMW F 800 S

DUDA MOTO MONTE Empty
MensajeTema: Re: DUDA MOTO MONTE   DUDA MOTO MONTE EmptyMiér Nov 18, 2009 12:04 am

Ahora a cabra tirouse o monte...

Referente a duda que se propon aquí, eu de ti tería moi en conta que has de querer ir a facer supermotard, así que busca algo que che sirva porque se non vaste arrepentir...

De todas formas eu de ese tipo de motos nin p. idea...
http://www.boiromotos.com
milocho
Moter@ posteador
Moter@ posteador
milocho

Cantidad de envíos : 150
Moto : GSX 1000 K8........ HUSQWARNA WR300 010 2t

Hoja de personaje
Nombre:

DUDA MOTO MONTE Empty
MensajeTema: Re: DUDA MOTO MONTE   DUDA MOTO MONTE EmptyMiér Nov 18, 2009 1:16 am

Bueno... por partes,
Eu tamen penso que é mellor maquina que quedar escaso, pero a carretera e diferenteó monte: na carretera a diferencia de potencia en terminos generales levache a cortar un pouco mais o gas e ter mais coidado na conduccion, pero no monte a diferendia que podes ter nunha 4 tempos de 250 a unha de 450 e sobre todo o peso, e si a potencia tamen. Explicome:
Cando colles unha moto destas duas no monte o primeiro que notas e a potencia ( 50cv +- frente a 35-40cv) porque... porque solo montas nela e das unha volta. Si vas a facer iso, dar unha volta por pistas e non meterte a sitios complicados recomendo a 450.
Agora ben.... si te metes en sitios complicados tes que pensar si prefieres mover e levantar no aire uns 100-105 kg da 250 frente a 115-125 dunha 450. (e creeme, despois de toda a mañan facendo iso notase) ou prefires luchar e facerte mais á moto e ter mais control do gas ca 450 que ca 250.

Resumen:

trialeras: mellor 250 por peso , motor docil e dosificable, e sobre todo traccion moi ben.
a 450 mais peso, agresiva, pouco dosificable, e perde roda facilmente, patina moi rapido e necesitas mais fondo fisico
e moita mais tecnica.

pista: mellor 450, mais rapidez de reaccions, mais estable, e sobre todo, corre moito e é mais divertida.
a 250 é bastante sosa, tamen é moi estable, pero sempre co corno retorsido e ainda asi da a sensacion de non
correr, pero corre, ainda que non tanto como a 450.

Recomendacions: 250 enduro light, extremo , en un dicir:::::: para todo
450, mellor pistas e di queres facer todo esto de extremas, trialeras, etc.... jimnasi, coller fondo fisico
e poñerte cachas porque baiche facer falta.

Espero aclarar dudas e axudar en algo.
LAMAS106
Moter@ posteador
Moter@ posteador

Cantidad de envíos : 157
Moto : suzuki gsx r suzuki ltz 400

Hoja de personaje
Nombre:

DUDA MOTO MONTE Empty
MensajeTema: Re: DUDA MOTO MONTE   DUDA MOTO MONTE EmptyVie Nov 20, 2009 5:14 pm

j**** marcos mira qe lle das peros eh ti non sabes como
eh joss el oqe qere eh qe lle ande bastante ainda qe nn sea capaz
alevala ben el qere gas
joss eu recomendoche unha 450 sin duda para ti eh moito mellor
incluso ainda o mellor che eh pouco 450 sin duda
ANGEL NEIXON
Posteador a saco
Posteador a saco
ANGEL NEIXON

Cantidad de envíos : 275
Moto : KAWASAKI ZX6

Hoja de personaje
Nombre:

DUDA MOTO MONTE Empty
MensajeTema: Re: DUDA MOTO MONTE   DUDA MOTO MONTE EmptySáb Nov 21, 2009 6:58 pm

eu estou con lamas 106 unha 450 ou 530 pero............. un dente de piñon menos eeeeee
jajaja
Contenido patrocinado

DUDA MOTO MONTE Empty
MensajeTema: Re: DUDA MOTO MONTE   DUDA MOTO MONTE Empty

DUDA MOTO MONTE
Página 1 de 1.