BOIROMOTOS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
BOIROMOTOS

Foro de los Moteros de Boiro

ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

hola dende A.C.TORQUES lugo

2 participantes
AutorMensaje
IVAN TORQUES
Principiante
Principiante
IVAN TORQUES

Cantidad de envíos : 1
Moto : hayabusa

hola dende A.C.TORQUES lugo Empty
MensajeTema: hola dende A.C.TORQUES lugo   hola dende A.C.TORQUES lugo EmptyMar Mar 31, 2009 5:09 am

Hola compañeiros, despois de un tempo lendo o boso foro , porfin me digno a rexistrarme (por iso e porque si non a vosa compatriota "elitorques" me corta as pelotas se non me rexistro)

Pois coma elitorques, vivo en Lugo de transfuga, porque son de vigo, algun xa no coñecemos, e o resto espero coñeceros pronto, porque reina un bo rollo de ****** madre neste foro.

diciros que non todos os de A.C.TORQUES levamos ferros Laughing Laughing (eli me mata seguro)
eu levo plastico en cantidade industrial , unha hayabusa
inda que inda teño unha intruder 250 e a miña xoia un ha GSXR 600 srad "EDICC. CORONITA" con a cal mais viaxei.

o dito , que moi boas a tod@s e a ver pra cando un ha ruta para tomar un has birras?
http://torqueslugo.blogspot.com/
manuredguard
Moderador
Moderador
manuredguard

Cantidad de envíos : 732
Moto : ZX 10R '08

hola dende A.C.TORQUES lugo Empty
MensajeTema: Re: hola dende A.C.TORQUES lugo   hola dende A.C.TORQUES lugo EmptyMiér Abr 01, 2009 10:52 pm

Bienvenido amigo, y que estes muy a gusto en este foro.

hola dende A.C.TORQUES lugo
Página 1 de 1.