| Saudos dende Lugo | |
|
+5Kat-R1 aivenivan PALAS Suprema elitorques 9 participantes |
Autor | Mensaje |
---|
elitorques Principiante
Cantidad de envíos : 8 Edad : 56 Localización : Lugo (pero son de Boiro) Moto : Yanaha Drag Star 1.100 Classic Fecha de inscripción : 30/05/2008
| Tema: Saudos dende Lugo Vie Mayo 30, 2008 2:29 pm | |
| Hola, quero darvos un saudiño a todos, alguns me coñecedes eu son de Boiro pero levo uns catro anos en Lugo, chamome Elizabeth e teño unha Drag Star 650 Classic. En principio darvos a noraboa por volver a organizar a concentra en Boiro, ali me teredes xunto coa tropa que arrastrarei dende eiqui, xa falarei con vos pra facerme socia, actualmente levo uns anos en A.C. Torques de Lugo que me imaxino coñecedes pois organizamos a concentra das Burgas espero que non sexa inpedimento pra tamer ser socia vosa, a todo esto estou recordando que teño que ter pola caso o carne do primeiro motoclube de boiro no que debo ser a socia numero 5, jajaja, que tempos aqueles (que xoven era jajaja). Xa vos coloquei varios carteis de concentra nas sedes dos motoclubes de Lugo pero son os pequenos que imprimin da paxina, cando baixe a Boiro tedes que darme algun dos grandes. Bueno por hoxe xa chegou non vos toleo mais. VSSSSSSSSS. elitorques http://www.torqueslugo.blogspot.com/ | |
|
| |
Invitado Invitado
| Tema: Re: Saudos dende Lugo Vie Mayo 30, 2008 4:09 pm | |
| bienvenida amiga. Nos alegramos mucho de que te acercarras por aqui, y muchas gracias por lo de los carteles Bienvenida y que tengas una muy feliz estancia en el foro |
|
| |
Suprema Le estamos conociendo
Cantidad de envíos : 39 Localización : Boiro Moto : Sufrido paquete (En ocasiones) Fecha de inscripción : 17/04/2008
| Tema: Re: Saudos dende Lugo Lun Jun 02, 2008 5:28 pm | |
| Hola elitorques, espero que te encuentres como en casa, al final estas en ella. Pumuky, e unha chica, sera bienvenida el foro y no bienvenido. A xa sei, estabas pensando na movida de Narón e xa non leestes ben o que escribeu, jejeje | |
|
| |
PALAS Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 164 Edad : 48 Localización : ENTRE AQUI E ALA Moto : YZF R1 SPR Fecha de inscripción : 02/05/2008
Hoja de personaje Nombre:
| Tema: Re: Saudos dende Lugo Lun Jun 02, 2008 11:50 pm | |
| | |
|
| |
aivenivan Moderador
Cantidad de envíos : 127 Edad : 37 Localización : Ai_vOu_Eu Moto : bisicleta con pedales reforsados Fecha de inscripción : 27/03/2008
| Tema: Re: Saudos dende Lugo Mar Jun 03, 2008 12:38 am | |
| - Suprema escribió:
- Hola elitorques, espero que te encuentres como en casa, al final estas en ella.
Pumuky, e unha chica, sera bienvenida el foro y no bienvenido. A xa sei, estabas pensando na movida de Narón e xa non leestes ben o que escribeu, jejeje meu pobre pumuky........... jajajajajaaj xa yo solucionei jajajajajaja dixoronme que fora moi gorda en naron e verda Suprema??? jajajaajjaajjaj | |
|
| |
Suprema Le estamos conociendo
Cantidad de envíos : 39 Localización : Boiro Moto : Sufrido paquete (En ocasiones) Fecha de inscripción : 17/04/2008
| Tema: Re: Saudos dende Lugo Mar Jun 03, 2008 12:57 pm | |
| O que o, quen che dixo tal cousa, bo a xente tamen mira que e mal falada......, jajajaj. Preguntalle o que lle sacou a foto a moto cando chegou de movida e non se enterou nin de que lle faltaba o escape, como di unha voa rapaza que eu conozco. "Mira que hai que ser sesto" . Ivan haber cando te animas e ves ti tamen a algunha. | |
|
| |
Invitado Invitado
| Tema: Re: Saudos dende Lugo Mar Jun 03, 2008 3:11 pm | |
| |
|
| |
Kat-R1 Principiante
Cantidad de envíos : 9 Fecha de inscripción : 26/05/2008
| Tema: Re: Saudos dende Lugo Miér Jun 04, 2008 1:52 am | |
| | |
|
| |
manuredguard Moderador
Cantidad de envíos : 732 Edad : 49 Localización : Boiro (A CORUÑA) Moto : ZX 10R '08 Fecha de inscripción : 09/03/2008
| Tema: Re: Saudos dende Lugo Miér Jun 04, 2008 2:15 am | |
| Hola, bienvenida al foro, esta es tu casa no lo dudes, cuando quieras te pasas, solemos parar por el Guilligam's, no llevo comision pero es nuestra sede a falta de un local bastante se enrolla el dueño. Ah se me olvidaba muchas gracias por la iniciativa de los carteles pero Lugo no se quedara sin ellos estate segura | |
|
| |
ILEGAL Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: Re: Saudos dende Lugo Miér Jun 04, 2008 7:29 am | |
| bienvenida al foro
saludos | |
|
| |
Mosqueteiro Le estamos conociendo
Cantidad de envíos : 37 Edad : 46 Localización : boiro Moto : gsx-r 600 Fecha de inscripción : 16/03/2008
| Tema: Re: Saudos dende Lugo Miér Jun 04, 2008 11:41 am | |
| Hola Elitorques, que tal por Lugo? Esta bien que te animes a entrar en el foro,ahora te tienes que animar a venir un finde con nosotros. AH y dejate ver que tengo unas rifillas pa venderte y si te animas tambien puedes vender alguna por lugo. | |
|
| |
elitorques Principiante
Cantidad de envíos : 8 Edad : 56 Localización : Lugo (pero son de Boiro) Moto : Yanaha Drag Star 1.100 Classic Fecha de inscripción : 30/05/2008
| Tema: Re: Saudos dende Lugo Jue Jun 05, 2008 2:10 pm | |
| O proximo dia que baixe coa moto pasarei por ali pra dar unha volta con vos, cando vou no coche pasoo fatal pois vivo frete a jilijans e vos vexo a todos ali pra sair de ruta. Vssssssssss | |
|
| |
Rocketman Le estamos conociendo
Cantidad de envíos : 33 Localización : Entre Namibia y Galicia Moto : Triumph Tiger 1050/Suzuki GSXR 1000 Fecha de inscripción : 01/05/2008
| Tema: Re: Saudos dende Lugo Dom Jun 08, 2008 7:18 pm | |
| Saludos socia número cinco,por aquí anda el número siete.Bienvenida al foro. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Saudos dende Lugo | |
| |
|
| |
| Saudos dende Lugo | |
|