| ILEGAL.....................Dónde é a festa???????????? | |
|
+4jincho cbrboiro ILEGAL Voyager 8 participantes |
Autor | Mensaje |
---|
Voyager Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 647 Edad : 39 Localización : Tarajoña City Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93 Fecha de inscripción : 13/11/2008
Hoja de personaje Nombre:
| Tema: ILEGAL.....................Dónde é a festa???????????? Sáb Abr 10, 2010 3:25 am | |
| | |
|
| |
ILEGAL Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: Re: ILEGAL.....................Dónde é a festa???????????? Sáb Abr 10, 2010 10:50 am | |
| Moitas gracias Voyager...
A festa e en Kings Lynn ( Inglaterra ), e para dar exemplo de como se debe celebrar un cumpreanos...
A todos os foreros de Boiromotos, estades todos invitados o meu cumpleanos.
O plan é... cea en restaurante para pasar a tomar copas toda a noite... Entrada e gastos pagados en local de strepteas... e despois o que vos apeteza... todo esto a conta miña, como debe de ser...
Así que o que queira vir xa sabe que está invitado...
JE JE JE JE JE JE JE
P.D.: Espero que o meu compañeiro de traballo non se lle dea por entrar no foro porque me arruino... | |
|
| |
cbrboiro Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 163 Edad : 47 Localización : Boiro Moto : CBR 600 RR Fecha de inscripción : 01/12/2008
| Tema: Re: ILEGAL.....................Dónde é a festa???????????? Sáb Abr 10, 2010 11:58 am | |
| Feliz día amigo, aunque un poco lejos de tú family, pásalo bien y esperemos que no se te entere el compañero, aunque cuando vengas, te cobraremos ...... esas birras jejejejejeje
cbrboiro | |
|
| |
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: Re: ILEGAL.....................Dónde é a festa???????????? Sáb Abr 10, 2010 12:35 pm | |
| - cbrboiro escribió:
- Feliz día amigo, aunque un poco lejos de tú family, pásalo bien y esperemos que no se te entere el compañero, aunque cuando vengas, te cobraremos ...... esas birras jejejejejeje
cbrboiro Hai un dito jallejo que me encanta... ¡¡¡ PASOU O DIA PASOU A ROMERIA !!! Así que o que queira celebralo que veña aquí... je je je Moitas gracias Dani | |
|
| |
jincho Le estamos conociendo
Cantidad de envíos : 35 Edad : 47 Localización : c-crizeiro - boiro Moto : batidora con escape Fecha de inscripción : 31/10/2009
| Tema: Re: ILEGAL.....................Dónde é a festa???????????? Sáb Abr 10, 2010 7:04 pm | |
| bueno as birras teremolas que deixar para cando veñas pero ten en conta que non che safa nin dios | |
|
| |
Voyager Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 647 Edad : 39 Localización : Tarajoña City Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93 Fecha de inscripción : 13/11/2008
| Tema: Re: ILEGAL.....................Dónde é a festa???????????? Sáb Abr 10, 2010 10:20 pm | |
| ILEGAL a ti o que che safa e que igual non hai ferrys pola noite que meto duas garrafas de 5 litros en cada maleta e plántome ahí e ibas ver como che daba a risa.........................e podoche asegurar que en todo o camiño non iba nin beber nin comer................ibas ver ti o que é comer e beber despois.................................. | |
|
| |
manuredguard Moderador
Cantidad de envíos : 732 Edad : 49 Localización : Boiro (A CORUÑA) Moto : ZX 10R '08 Fecha de inscripción : 09/03/2008
| Tema: Re: ILEGAL.....................Dónde é a festa???????????? Dom Abr 11, 2010 2:07 am | |
| Dille o teu compañeiro que colla o telefono que o teño que avisar de unha cousa, jajajaja Non te preocupes que por atras xa estamos fletando un jet e vas o ver o que significa pedir un prestamo en United Kingdom | |
|
| |
nikvfr Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 147 Edad : 46 Localización : boiro Moto : honda vfr 800 Fecha de inscripción : 01/07/2008
Hoja de personaje Nombre: nikvfr
| Tema: Re: ILEGAL.....................Dónde é a festa???????????? Dom Abr 11, 2010 11:58 am | |
| xame joderia cunplir tatos anos! pero ten q ser , FELICIDADES CABRONASO? | |
|
| |
| Tema: Re: ILEGAL.....................Dónde é a festa???????????? Lun Abr 12, 2010 11:05 am | |
| Bueno, pois nada,...
Estuben esperando pero o final como non veu ninguen a festa tubémola que facer o meu compañeiro e eu... je je je
O mais importante e que tomedes exemplo e cando cumplades vos os anos fagades a misma invitación que vos fixen eu...
Gracias a todos e os regalos xa os recollerei cando volva... | |
|
| |
ANGEL NEIXON Posteador a saco
Cantidad de envíos : 275 Edad : 40 Localización : BOIRO Moto : KAWASAKI ZX6 Fecha de inscripción : 02/08/2008
| Tema: Re: ILEGAL.....................Dónde é a festa???????????? Lun Abr 12, 2010 12:49 pm | |
| eu coma sempre de ultimo, pero da igual, felicidades | |
|
| |
cbrboiro Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 163 Edad : 47 Localización : Boiro Moto : CBR 600 RR Fecha de inscripción : 01/12/2008
| Tema: Re: ILEGAL.....................Dónde é a festa???????????? Mar Abr 13, 2010 9:14 am | |
| | |
|
| |
JOSS Moderador
Cantidad de envíos : 533 Edad : 44 Localización : DETRAS DE TI Moto : ACEITERA Fecha de inscripción : 28/03/2008
| Tema: Re: ILEGAL.....................Dónde é a festa???????????? Mar Abr 13, 2010 11:53 pm | |
| Felicidades, polo que vexo nadie se escapa de pagar as birras jajajaja
Vssss | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: ILEGAL.....................Dónde é a festa???????????? | |
| |
|
| |
| ILEGAL.....................Dónde é a festa???????????? | |
|