| .:: Pregunta ::. | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
Invitado Invitado
| Tema: .:: Pregunta ::. Sáb Abr 19, 2008 12:58 pm | |
| Quien leche es barrecunetas? jajajjaja Otra pregunta, seria guay explicar aqui el significado de nuestro nick, el por que nos llamamos asi en el foro Por ejemplo el mio es por que en el gimnasio siempre iba con los pelos de punta y con el pantalon corto y dicen que me parecia a pumuky. Sobre ese tema sabe bien manuredguard jejejjeje. Aunque no lo creais yo antes iba al gimnasio y pesaba 55 kg, que tiempos aquellos jajaj |
|
| |
EU_DABACHE Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 167 Edad : 43 Localización : Palmeira Moto : Honda Hornet de macho Fecha de inscripción : 03/04/2008
| Tema: Re: .:: Pregunta ::. Sáb Abr 19, 2008 2:52 pm | |
| O meu creo qe xa o sabe todo o mundo pero vouno explicar!!!
Andaba eu a pejar unas discretas voses por jeres en jallejo, a tia qe pasaba tia qe lle berraba "EU DABALLEEEEEEEEEEEEEEE" asta qe una kedou a mirar e dinos, vos sondes jallejos?¿?¿? eu son de ferrol!!!!! juas, da verjonsa salin na llama, paresia pedrosa cando saleu de 8 a 1 antes da primeira curva!!!!! qe risas!!!!
Saludos!!! | |
|
| |
cabby Principiante
Cantidad de envíos : 6 Edad : 40 Localización : Boiro Fecha de inscripción : 24/03/2008
| |
| |
aivenivan Moderador
Cantidad de envíos : 127 Edad : 37 Localización : Ai_vOu_Eu Moto : bisicleta con pedales reforsados Fecha de inscripción : 27/03/2008
| Tema: Re: .:: Pregunta ::. Lun Abr 21, 2008 3:31 pm | |
| o me taen e ben fasil de discurrir ai ven ivan eu son ivan e se estou aki e porque vin entonses aivenivan!!!! mima valla liada
jajajajajajajajajajajajajaja
aivenivan e ai vai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
| |
Cantidad de envíos : 167 Edad : 43 Localización : Palmeira Moto : Honda Hornet de macho Fecha de inscripción : 03/04/2008
| Tema: Re: .:: Pregunta ::. Mar Abr 22, 2008 2:36 am | |
| Menos mal qe o explicastes qe eu non o daba collido Teño curiosidad por saber de onde ben o de suprema, e polas supremas de mostoles?¿?¿? qere ser como elas?¿?¿? Saludos!!! | |
|
| |
Invitado Invitado
| Tema: Re: .:: Pregunta ::. Mar Abr 22, 2008 12:05 pm | |
| |
|
| |
aivenivan Moderador
Cantidad de envíos : 127 Edad : 37 Localización : Ai_vOu_Eu Moto : bisicleta con pedales reforsados Fecha de inscripción : 27/03/2008
| Tema: Re: .:: Pregunta ::. Mar Abr 22, 2008 3:33 pm | |
| suprema e por jefaza!!!!!!!
jajajajajajajaja
aivoueu!!!!
aique preguntarlle a manuredguard!!!!non? | |
|
| |
Suprema Le estamos conociendo
Cantidad de envíos : 39 Localización : Boiro Moto : Sufrido paquete (En ocasiones) Fecha de inscripción : 17/04/2008
| Tema: Re: .:: Pregunta ::. Mar Abr 22, 2008 3:39 pm | |
| mira para ivan como sabe, si señor, ti tes futuro. A eu_daballe, facialle falta unha coma min, iva saber o que e bo. Que va e coña, foi de carallada no traballo entre eu e unha compañeira, fixonos gracia e puxeno, non ten outra explicacion. CO BOIÑA QUE EU SON | |
|
| |
| Tema: Re: .:: Pregunta ::. Miér Abr 23, 2008 12:13 am | |
| Non oh, xa me cheja co qe teño qe cando se lle hincha a vena mima mimaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! E suprema embalando rejalos, dou fe!!!!! | |
|
| |
LINZE Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 121 Edad : 40 Localización : PUEBLA Moto : FZ6 N Fecha de inscripción : 16/04/2008
| Tema: Re: .:: Pregunta ::. Jue Abr 24, 2008 1:17 pm | |
| EEE NON TE PASES OME K EU SON LAMAR DE BOIÑA E PORTOME SEMRPE BEN JEJEJEJE NA O MEU NICK LINZE E PORKE GUSTANME MOITO OS ANIMALES FELINOS E O LINZE E O K MAIS M GUSTA ENTON PUXENM O NONMBRE ESTE... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: .:: Pregunta ::. | |
| |
|
| |
| .:: Pregunta ::. | |
|