| enlace ca web boiromotos | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
milocho Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 150 Edad : 42 Localización : Rianxo.... antes Boiro Moto : GSX 1000 K8........ HUSQWARNA WR300 010 2t Fecha de inscripción : 30/06/2009
Hoja de personaje Nombre:
| Tema: enlace ca web boiromotos Vie Ene 22, 2010 12:14 am | |
| Queria facer un comentario que o mellor sirve de axuda para que se visite mais a web, pois empezo, sabemos que na red de internet moira xente busca foros moteros os cales atopa, creo que nos estamos ben situados e si entran no foro non teñen un sitio claro onde ver que tamen temos paxina web, que tal si se pon un enlace no foro nun lugar ben visible para visitar a web boiromotos. | |
|
| |
ILEGAL Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: Re: enlace ca web boiromotos Vie Ene 22, 2010 1:24 am | |
| boa idea... eu nos post referentes a web normalmente poño o enlace.
Aparte hai temas referentes a wen como por exemplo o de actualizacións nos que sale.
Despois, si nos datos do voso perfil, onde poñedes o correo electrónico de cada un hai un apartado para poñer a vosa web, salirá enton un boton co enlace a web chamado www. Mirade como o teño eu debaixo da firma.
si se che ocurre algunha forma mais ou te refires a outra cousa, tamén se agradece, ninguén esta mais interesado que eu... | |
|
| |
manuredguard Moderador
Cantidad de envíos : 732 Edad : 49 Localización : Boiro (A CORUÑA) Moto : ZX 10R '08 Fecha de inscripción : 09/03/2008
| Tema: Re: enlace ca web boiromotos Vie Ene 22, 2010 4:10 pm | |
| Apoyo totalmente la inicaitiva, hoy en día la carteleria si que informa, pero la mayor parte de la gente se mueve por internet, es una buena idea. + 1 | |
|
| |
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: Re: enlace ca web boiromotos Vie Ene 22, 2010 6:24 pm | |
| Por certo... ainda non tiven a ocasión de falar con James Bond, pero... en canto o vexa xa lle darei un bo tirón de orellas...
O tema e que o Guilligans puxo na nova web que era a sede do motoclub Boiromotos, pero non se molestaron en poñer o enlace a nosa web... así que... TIRON DE ORELLAS PARA O SECRETARIO...
Para compensar esta falta grave creo que o webmaster debería ter barra libre alí cando esté actualizando a web... ¿ estades dacordo ca sanción ?, ou tamén lle quitamos puntos... je je je | |
|
| |
james bond Le estamos conociendo
Cantidad de envíos : 25 Localización : Boiro Moto : Avispa Fecha de inscripción : 10/03/2008
| Tema: Re: enlace ca web boiromotos Mar Ene 26, 2010 12:43 pm | |
| Joer!!!!!!!!! Un non se ponde despistar!!!! JEJEJE... En breve estará feito o enlace señor ILEGAL | |
|
| |
| Tema: Re: enlace ca web boiromotos Mar Ene 26, 2010 1:09 pm | |
| - james bond escribió:
- Joer!!!!!!!!!
Un non se ponde despistar!!!! JEJEJE... En breve estará feito o enlace señor ILEGAL si, si, si... pero a sanción e a sanción... así que cañas gratis todo o mes para o webmaster... je je je é o xusto... | |
|
| |
nikvfr Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 147 Edad : 46 Localización : boiro Moto : honda vfr 800 Fecha de inscripción : 01/07/2008
Hoja de personaje Nombre: nikvfr
| Tema: Re: enlace ca web boiromotos Jue Ene 28, 2010 10:03 pm | |
| eu tamen as quero? e se non hai remedio ,pagoas para aconpañar a ilegal!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: enlace ca web boiromotos | |
| |
|
| |
| enlace ca web boiromotos | |
|