|
| ¿ que ruta me proponeis ? | |
| | Autor | Mensaje |
---|
ILEGAL Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: ¿ que ruta me proponeis ? Vie Oct 23, 2009 1:09 am | |
| Tengo pensado hacer una ruta para el próximo mes, si el tiempo acompaña, claro, de tres días. Me explico... salir el viernes y llegar el domingo por la noche y había pensado tirar para Asturias, pero claro, asturias es muy grande... Seguro que hay mucha gente por aquí que ha visitado esa zona y puede opinar de que lugares son de visita obligada y que otros no merecen mucho la pena... además seguro que me pueden recomendar donde comer y donde dormir, y ya lo que sería la leche es que esos lugares los puedan enseñar con alguna foto... no se... estoy abierto a todas las opciones... | |
| | | Rocketman Le estamos conociendo
Cantidad de envíos : 33 Localización : Entre Namibia y Galicia Moto : Triumph Tiger 1050/Suzuki GSXR 1000 Fecha de inscripción : 01/05/2008
| Tema: Re: ¿ que ruta me proponeis ? Vie Oct 23, 2009 9:52 pm | |
| Bueno Ilegal.,como vexo q nadie se anima.,pois vou poñer eu o meu graniño d area. Asturias é un dos meus destinos preferidos.,de feito,estas próximas vacacións volverei por alí con un grupo d compañeiros a recorrernos unhas comarcales d esas q non se ven nos mapas,pero q están alí,e te enteras d elas polo boca a boca. Pero vouche dar unha ruta clásica,q non por eso menos bonita.Como solo levas tres días,eu che diria q te centres no parque nacional dos Picos d Europa.Así q vamos alá... Santiago-Arzua-Palas d Rei-Lugo,collemos n-640 a Vegadeo-Castropol,e logo pillamos autovia hasta Villaviciosa.,hasta aquí foi ruta d trámite.,a partir d aquí xa podemos disfrutar mais do paisaxe.,en Villaviciosa collemos AS-260 q nos levará hasta Cangas d Onis previa parada no mirador do Fito,no q alucinaremos un pouco cas vistas.Chegamos a Cangas.,buscamos o hotel Plaza.,moi boa relación precio calidad,e alí facemos a nosa base d operacións.,píllate un dos mapas da zona q teñen alí en recepción.e gratuito,e te podes mover bén con el.Para cenar.,hay unha bodega q se cena estupendamente,pero ahora non recordo o nome.,de todas formas pregúntalle os taxistas,q estos están o tanto d todo. Sabado.,subes a Basílica d Covadonga,visitas a Cova Santa.,e unha vez feito esto sigues subindo hasta o Lago d Enol.e mais o da Encina.,cerca do Enol,hay un desvio a izq. q che leva hasta o Polje d Comeya,no cal disfutarás,(si a climatología cho permite), d unhas asombrosas vistas. Regreso a Cangas.,colles dirección n-625 q che levará polo desfiladero dos Beyos hasta Riaño.Logo tiras pola 621 e por ahí tés duas opcións.,ou te desvias en Portilla de la Reina a izq.ou sigues.Ruta 1,si te desvias vamos a ir dirección Posada d Valdeón.,non te preocupes si a carretera se estreita e parece q non vai a ter salida,ti sigues,En Valdeón colles hacia Cordiñales e logo sigues hasta Caín.,alí podrás ir pola ruta do río Cares,(sin moto).,q vai polo lado do cauce do río,por un camiño excavado na roca.,(digno d facer).A volta d esta ruta será d novo a Posada d Valdeón-Caldevilla.,seguindo polo puerto d Ponderruedas,(1450m),e sales d novo a 625,q vai outra vez polo desfiladero dos Beyos hasta Cangas. Ruta 2.,En Portilla d la Reina sigues,pasas o puerto d San Glorio-Vega D Liébana-Potes e tiras pola izq.a Camaleño-Cosgaya-Espinama e Fuente Dé,donde podes coller o teleférico q che sube o mirador,(recomendable).Volta a Potes,sigues por Tama hacia Panes,polo desfiladero da Hermida,e logo a izq.para Arena d Cabrales-Carreña d Cabrales e si sigues por esta carretera levarache d novo a Cangas.Supoño q o domingo regresarás alucinado co q vistes,(si o tempo o permite),e a ruta d regreso a deixo a tua elección,ainda q me conozco unhas carreteriñas.... Bueno Ilegal,está a ruta contada un pouco a presa,pero cando vaias pasando por esos sitios a expresión da tua cara será digna d unha foto.Espero q che sirva d orientación.,Asturias e preciosa en calquer época do ano., cando te enganches a esa terra,e cando penses q xa a conoces,quedan todavía moitas sorpresas. Saludos. | |
| | | JOSS Moderador
Cantidad de envíos : 533 Edad : 44 Localización : DETRAS DE TI Moto : ACEITERA Fecha de inscripción : 28/03/2008
Hoja de personaje Nombre:
| Tema: Re: ¿ que ruta me proponeis ? Sáb Oct 24, 2009 1:04 am | |
| Eso e nada, e nos mirando na guia campsa. Si señor eso si que e unha ruta ben especificada ainda que faltan os restaurantes, estacions de servicio, bodegas... Gracias por la info señor rocketman Vssss | |
| | | ILEGAL Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: Re: ¿ que ruta me proponeis ? Sáb Oct 24, 2009 2:33 am | |
| bueno, bueno, bueno... Muchas gracias Rocketman...
Seguro que esa ruta se hace en tres días? ... je je je
Me la copio y la paso al mapa...
y digo yo,... por que gente como tú que tiene pelado el culo de rutas, no comparte sus conocimientos con nosotros y nos pasa alguna más de esas que vosotros sabeis...
Ayer por la noche estube hablando por teléfono con Carlos ( CBR XX ), más o menos unos 45min ( no pasa nada porque me llamo el a mi... paga el )... je je je... y una de las cosas que le pedí es eso mismo... Que nos vaya publicando alguna de sus rutas para darnos una idea de a donde ir y que visitar, porque quien mejor para recomendar que vosotros los que ya habéis hecho rutas por todos lados...
Yo por mi parte tengo ganas de cambiar el chip y tirarme un poco más por el tema rutero y esas rutas es ir ya a tiro fijo y la verdad si gente como tú la recomienda no tengo nada más que pensar...
De nuevo muchas gracias... | |
Cantidad de envíos : 33 Localización : Entre Namibia y Galicia Moto : Triumph Tiger 1050/Suzuki GSXR 1000 Fecha de inscripción : 01/05/2008
| Tema: Re: ¿ que ruta me proponeis ? Sáb Oct 24, 2009 1:45 pm | |
| D nada friend. A ruta a marquei contando o tempo q levas, creo q vas sobrado para facela, incluso demorándote nas paradas.,pero si vés q se che bota o tempo encima,podes deixar a ruta do Cares para outra ocasión,(q sei q vas a repetir). Pois si un día che apetece falar d rutas,xa sabes,tomamos algo e charlamos. Un saludo.,e boas curvas . | |
| Tema: Re: ¿ que ruta me proponeis ? Sáb Oct 24, 2009 5:21 pm | |
| - Rocketman escribió:
- D nada friend.
A ruta a marquei contando o tempo q levas, creo q vas sobrado para facela, incluso demorándote nas paradas.,pero si vés q se che bota o tempo encima,podes deixar a ruta do Cares para outra ocasión,(q sei q vas a repetir). Pois si un día che apetece falar d rutas,xa sabes,tomamos algo e charlamos. Un saludo.,e boas curvas . Gracias Rocketman... Procuramos facer parada corta os 100kms e repostaxe e café os 200kms... De esa forma debería dar tempo... De todas formas ainda non fun pero xa sei que volverei, polo que non me preocupa... Con respeto o café, cando veñas por suposto que me gustaría... A idea e a seguinte, Na páxina quero poñer rutas pero con dúas características principales para que sean mais interesantes para nos. A principal e que todas as rutas sean salindo e retornando a Boiro para que as etapas de cada día coincidan. A segunda e que como he a nosa web, gustaríame que as rutas foran feitas por nos. Non sei si me explico ben por onde vou nin si che parece boa idea, pero temos que encher todo esto: apartado rutas na web Como verás fago tres categorías e hai que encher cada unha delas e para min solo e moito traballo... | |
| Tema: Re: ¿ que ruta me proponeis ? Sáb Oct 24, 2009 10:17 pm | |
| Desde logo q sí e curro para tí solo.,pero sodes un puñado d xente no motoclub,e deberian colaborar un pouco no tema este.,porque a verdad,gracias a tí,a Jos,a Manu e algún mais o foro está vivo,pero vexo q hay moita xente q lee os temas,pero poucas intervencións., esto debería cambiar,aunque moitas veces pensemos q non temos nada novo q aportar,quizás nos equivoquemos.,incluso calquer duda ou chorrada,pode dar lugar a unha cadena d intervencións nas cales aprendamos algo novo de este mundillo q tanto nos gusta. Eu esta temporada podo seguir mais ou menos asiduamente o foro, porque estamos d parada biológica este més.,pero normalmente solo podo entrar unha vez a semana e sempre con presas.Pero vexo q pouco a pouco esto vai cobrando vidilla, si todos colaboran un anaquiño, pode ir a mais,e eso será positivo para todos.Veña.,non solto mais ladrillo.,un saludo. | |
| Tema: Re: ¿ que ruta me proponeis ? Sáb Oct 24, 2009 10:25 pm | |
| - Rocketman escribió:
- Desde logo q sí e curro para tí solo.,pero sodes un puñado d xente no motoclub,e deberian colaborar un pouco no tema este.,porque a verdad,gracias a tí,a Jos,a Manu e algún mais o foro está vivo,pero vexo q hay moita xente q lee os temas,pero poucas intervencións., esto debería cambiar,aunque moitas veces pensemos q non temos nada novo q aportar,quizás nos equivoquemos.,incluso calquer duda ou chorrada,pode dar lugar a unha cadena d intervencións nas cales aprendamos algo novo de este mundillo q tanto nos gusta.
Eu esta temporada podo seguir mais ou menos asiduamente o foro, porque estamos d parada biológica este més.,pero normalmente solo podo entrar unha vez a semana e sempre con presas.Pero vexo q pouco a pouco esto vai cobrando vidilla, si todos colaboran un anaquiño, pode ir a mais,e eso será positivo para todos.Veña.,non solto mais ladrillo.,un saludo. o que ti comentas pensámolo todos, pero a clave e como incentivar a que a xente se implique... De ahi a iniciativa do curso, por ejemplo, tendo que anotarse aquí dentro, pero hai que buscar mais cousas porque si non esto non rula... | |
| | | Lyzard Respetado Motoforero
Cantidad de envíos : 65 Moto : Hyosung comet GTR 650 (de momento) Fecha de inscripción : 05/05/2009
Hoja de personaje Nombre:
| Tema: Re: ¿ que ruta me proponeis ? Lun Oct 26, 2009 5:38 am | |
| La leche q cantidad de detalles... menuda ruta más buena has escogido rocketman la zona de picos es muy bonita, y con parto contigo q Asturias engancha, pq por lo general las carreteras tienen buen firme mucha curva y siempre tienes ruta diferente de regreso, si quieres. Otra zona que da mucho juego es la parte de occidente entrando por Pontenova (Lugo) subir a Taramundi (conocido por gastronomia y navajas) Grandas. O desde Navia q hay mejor carretera subida a Boal y luego Grandas o Lugo Fonsagrada y Grandas desde alli todo depende del tiempo q tengas porq la zona da mucho juego. Si consigo convencer a la parienta cuando el tiempo acompañe tengo intención de hacer ruta por la zona y asi aporto un granito de arena para la web. | |
| | | Contenido patrocinado
| Tema: Re: ¿ que ruta me proponeis ? | |
| |
| | | | ¿ que ruta me proponeis ? | |
|