BOIROMOTOS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
BOIROMOTOS

Foro de los Moteros de Boiro

ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

guadarrailes novos

2 participantes
AutorMensaje
aivenivan
Moderador
Moderador
aivenivan

Cantidad de envíos : 127
Moto : bisicleta con pedales reforsados

guadarrailes novos Empty
MensajeTema: guadarrailes novos   guadarrailes novos EmptyLun Sep 29, 2008 6:38 pm

bueno ai moito ke leer ke teño moito atrasado por aki pero saberedes xa ke estan arregalndo a AP9 coruña santiago,xunto con ese arreglo vai a sustitucion dos guardarrailes,cal foi a miña sorpresa ke levan os mesmos de sempre,incluso un pouco mas altos,nada solo decirblo seguro ke xo saberiades pero fasiame ilusion.pos todos noviños e os vellos para a chatarra.
http://www.fotolog.com/aivenivan
racingman01
Principiante
Principiante

Cantidad de envíos : 12

guadarrailes novos Empty
MensajeTema: Re: guadarrailes novos   guadarrailes novos EmptyLun Sep 29, 2008 11:24 pm

pois a verdad e que si esto non ten explicasion amiña conclusion e que teñen un pulso entre os partidos politicos e os unicos perjudicados somos nos os que vamos en moto na autovia do barbanza vay a pasar o mismo heu xa estou perdendo as esperanzas de todas formas non estan pensando na seguridad vial estan haber quen se sale ka sua e eso a nos no nos axuda nada esto he un cachondeo e nos estamos inpotentes non hay dereito un saludo para todos.....

guadarrailes novos
Página 1 de 1.