Vulcan Respetado Motoforero
Cantidad de envíos : 93 Edad : 56 Localización : Boiro Moto : Suzuki GSR Tuneada.... Fecha de inscripción : 08/03/2008
| Tema: Videos ??????? Sáb Mayo 10, 2008 12:13 pm | |
| Bos dias peña,ahora que xa me entero algo desto de poñer videos e fotos nos mensajes.PIDO PERMISO A OS QUE FUMOS A JEREZ PARA COLGAR ALGUNHA FOTO OU VIDEO. Non son as comprometidas, solo son da carreira y la niña de Rajoy jajajaaaaaa¡¡¡¡¡ Eu Dabache as comprometidas nas teño eu, aviso, por si algun dia salen no HOLA jajjaajaaaa ¡¡¡¡¡¡¡ | |
|
james bond Le estamos conociendo
Cantidad de envíos : 25 Localización : Boiro Moto : Avispa Fecha de inscripción : 10/03/2008
| Tema: Re: Videos ??????? Sáb Mayo 10, 2008 12:25 pm | |
| Estás feito un aaaaaaacha!!!! Por min dalle caña as fotos e os videos, eso si, nas que salamos juaaaaaaaapos!!! jeje... A todo esto, a ver cando preparades o cd con todas as fotos para os que non levamos cámara. | |
|
Vulcan Respetado Motoforero
Cantidad de envíos : 93 Edad : 56 Localización : Boiro Moto : Suzuki GSR Tuneada.... Fecha de inscripción : 08/03/2008
| Tema: Re: Videos ??????? Sáb Mayo 10, 2008 12:49 pm | |
| Eu fotos solo teño 2 e o video xa llo dei a Manolo que vai a poñer todas as fotos e o video nuhn cd, ou eso dixo ¡¡¡¡ | |
|
EU_DABACHE Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 167 Edad : 43 Localización : Palmeira Moto : Honda Hornet de macho Fecha de inscripción : 03/04/2008
| Tema: Re: Videos ??????? Lun Mayo 12, 2008 2:04 pm | |
| Juas, tes o meu permiso pa poñer todas...........nas qe non sala eu, jur jur jur!!!!
Non foi sin tempo acordarse das fotos de jerez!!!!!
saludos!!!! | |
|