| Hola a todos!! | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
Rocketman Le estamos conociendo
Cantidad de envíos : 33 Localización : Entre Namibia y Galicia Moto : Triumph Tiger 1050/Suzuki GSXR 1000 Fecha de inscripción : 01/05/2008
| Tema: Hola a todos!! Jue Mayo 01, 2008 7:40 pm | |
| Bueno compañeiros,ainda q por motivos laborales estou a miles d kms. d vos e non sempre podrei conectarme,d vez en cando estarei por aqui.,sinto moito q a primeira vez q me conecto me entero q Dani xa non está con nos.,Joer!!!!.,vaia q o sinto!!. O mais sentido pésame a sua familia e amigos,(entre os cales me incluyo),hay cousas q nunca deberían d suceder,e esta e unha d elas.Ráfagas o cielo por ti Dani. Sei q cando regrese, xa as portas da concentración d Boiro,o recuerdo e o espiritu do noso amigo estará moi presente en eses días da concentración.,e todos nos acordaremos da xente q debería estar con nos,e se foi sin avisar...,sin despedirse.... Hasta sempre Dani!! | |
|
| |
Invitado Invitado
| Tema: Re: Hola a todos!! Jue Mayo 01, 2008 10:31 pm | |
| Hola rocketman: Eu tamen me rexistrei, veremonos por aqui de vez en cando, mentras espero que regreses pronto pa dar unhas voltas por ahi ............ |
|
| |
EU_DABACHE Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 167 Edad : 43 Localización : Palmeira Moto : Honda Hornet de macho Fecha de inscripción : 03/04/2008
| Tema: Re: Hola a todos!! Vie Mayo 02, 2008 12:42 am | |
| De donde sondes, como vos chamades, qe moto tendes....nu se, pistas!!!!!
Bienvenidos os dous!!!! | |
|
| |
Invitado Invitado
| Tema: Re: Hola a todos!! Vie Mayo 02, 2008 12:45 am | |
| Bienvenidos a los dos y que tengais una feliz estancia en el foro |
|
| |
PALAS Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 164 Edad : 48 Localización : ENTRE AQUI E ALA Moto : YZF R1 SPR Fecha de inscripción : 02/05/2008
Hoja de personaje Nombre:
| Tema: Re: Hola a todos!! Vie Mayo 02, 2008 2:33 am | |
| Oitro mais que se presenta a o foro de boiro motos gracias a rocketman,levava un tempo ollando e ahora decidime a rexistrarme. Hola villalustre Un saudo a todos os demais que non coñezo,ainda que a alguns oitros si. | |
|
| |
Invitado Invitado
| Tema: Re: Hola a todos!! Vie Mayo 02, 2008 2:37 pm | |
| bienvenido palas que tengas una feliz estacia en el foro |
|
| |
manuredguard Moderador
Cantidad de envíos : 732 Edad : 49 Localización : Boiro (A CORUÑA) Moto : ZX 10R '08 Fecha de inscripción : 09/03/2008
| Tema: Re: Hola a todos!! Vie Mayo 02, 2008 3:02 pm | |
| Hola PALAS, Villalustre e Rocketman.
No caso de Palas si que che conozco e como experto nos foros a nivel nacional seguro que podes aportar moito a este, o noso (de todos).
No caso dos outros compañeiros, òlo nombre non os conozco pero bueno en persona o mellor si.
De todos modos benvidos o foro e psadeo ben. | |
|
| |
PALAS Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 164 Edad : 48 Localización : ENTRE AQUI E ALA Moto : YZF R1 SPR Fecha de inscripción : 02/05/2008
| Tema: Re: Hola a todos!! Vie Mayo 02, 2008 5:16 pm | |
| Pois moita gracias pola benvida a pumuki e a manuredguard. a rocketman e a villalustre si que os coñecedes,jeje,rocketman e o vello roqueiro jenaro ca sua gsxr k3,e villalustre e victor,de caldas de reis,que actualmente ten unha ktm 950. Manu,pois a verdade e que si,que xa levo bastantes anos rulando polos foros,actualmente e dende fai uns 2 años son administrador/moderador do foro yamaha-zona r,creo que e o unico foro a nivel nacional adicado exclusivamente a marca yamaha,na actualidade contamos con uns 10.000 foreros,e todos estades invitados a pasar por ali,tendo ou non tendo unha yamaha. | |
|
| |
LINZE Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 121 Edad : 40 Localización : PUEBLA Moto : FZ6 N Fecha de inscripción : 16/04/2008
| Tema: Re: Hola a todos!! Vie Mayo 02, 2008 6:57 pm | |
| bienvenidos a los dos espero k lo paseis bien un saludo | |
|
| |
David Le estamos conociendo
Cantidad de envíos : 35 Edad : 43 Localización : Ordes - Noia Moto : Kawasaki GTR 1400 Fecha de inscripción : 03/04/2008
| |
| |
PALAS Moter@ posteador
| Tema: Re: Hola a todos!! Mar Mayo 06, 2008 4:29 pm | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Hola a todos!! | |
| |
|
| |
| Hola a todos!! | |
|