| Como Se eNcuEntran!!! | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
aivenivan Moderador
Cantidad de envíos : 127 Edad : 37 Localización : Ai_vOu_Eu Moto : bisicleta con pedales reforsados Fecha de inscripción : 27/03/2008
| Tema: Como Se eNcuEntran!!! Miér Abr 23, 2008 12:35 am | |
| xa ves EU_DABACHE de novo a excederme damiña zona,e para preguntarlle axente que opinion vai sacando do foro,si lles gusta,si ten faltade algo se ti es moi pesadiño jajajajajajajajaajaja eso ide dixando aki aopinon amin interesameeee moitooo!!! juasjuasjuas un saludo e a disfrutuar!!! | |
|
| |
Invitado Invitado
| Tema: Re: Como Se eNcuEntran!!! Miér Abr 23, 2008 1:42 am | |
| Eu o que penso e que os moderadores de este foro, pasan de todo joe, e ademis son algo pesados con tanto moderar e tanta leche . Que vaaa!!! Veña xente animadevos a opinar |
|
| |
LINZE Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 121 Edad : 40 Localización : PUEBLA Moto : FZ6 N Fecha de inscripción : 16/04/2008
| Tema: Re: Como Se eNcuEntran!!! Miér Abr 23, 2008 6:19 pm | |
| PUMUKI EU TAMEN KREO K OS MODERADORES DESTE FORO.......................UI UI JAJAJAJAJAJAJAJ | |
|
| |
EU_DABACHE Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 167 Edad : 43 Localización : Palmeira Moto : Honda Hornet de macho Fecha de inscripción : 03/04/2008
| Tema: Re: Como Se eNcuEntran!!! Miér Abr 23, 2008 9:41 pm | |
| Ui q?¿?¿? qe mala e a envidia!!!! os moderadores deste foro somos xente seleccionada entre miles de millons de personas qe qedaron fora porqe non daban o perfil adecuado como para poder ejercer esta responsabilidad tan jrande................bueno, e a ivan collemolo porqe sobraba un sitio!!!! | |
|
| |
Invitado Invitado
| Tema: Re: Como Se eNcuEntran!!! Jue Abr 24, 2008 1:40 am | |
| - EU_DABACHE escribió:
- Ui q?¿?¿? qe mala e a envidia!!!! os moderadores deste foro somos xente seleccionada entre miles de millons de personas qe qedaron fora porqe non daban o perfil adecuado como para poder ejercer esta responsabilidad tan jrande................bueno, e a ivan collemolo porqe sobraba un sitio!!!!
Aki pasastete un pouco eh! jajajajjaj o de ivan tes rason |
|
| |
LINZE Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 121 Edad : 40 Localización : PUEBLA Moto : FZ6 N Fecha de inscripción : 16/04/2008
| Tema: Re: Como Se eNcuEntran!!! Jue Abr 24, 2008 1:37 pm | |
| JAJAJAJAJAJAJAJ EU_DABALLE ESE CHISTE NON O SABIA APUNTAREINO UNO ENTRE UN MILLON JAJAJAJAJAJAJ | |
|
| |
Invitado Invitado
| Tema: Re: Como Se eNcuEntran!!! Jue Abr 24, 2008 2:55 pm | |
| ehhhh!!!!!!!!! si tal eh! uno entre un millon si señor |
|
| |
aivenivan Moderador
Cantidad de envíos : 127 Edad : 37 Localización : Ai_vOu_Eu Moto : bisicleta con pedales reforsados Fecha de inscripción : 27/03/2008
| Tema: Re: Como Se eNcuEntran!!! Jue Abr 24, 2008 3:28 pm | |
| bueno amijos!!!!!!
avera algun apartado no q non vos metades conmigo??? jejejejejejej
eu sei que me queredes moito e que nonpodedes parar de falar de min!!!!
XD | |
|
| |
LINZE Moter@ posteador
| Tema: Re: Como Se eNcuEntran!!! Jue Abr 24, 2008 4:59 pm | |
| primo esta ves non iba por ti ome jajajajajaj e para eu daballe jjejejejeje | |
|
| |
aivenivan Moderador
| Tema: Re: Como Se eNcuEntran!!! Jue Abr 24, 2008 11:16 pm | |
| bueno e digo eu.....porque non deixades a vosa opinion, porque e do que se trataba...... su opino que neste foro solo ai 3 personas inda que registrados axa 31, pero bueno tamen e verda qe acabamos de empesar ,pero eu,pola miña parte estoume metendo noutros foros,e deixando a nosa direccion por ai adiante,porque non nos conose nin dios,ai que da eso e a faser algo de propaganda por ai!!!!!!!!! un saludo XD | |
|
| |
LINZE Moter@ posteador
| Tema: Re: Como Se eNcuEntran!!! Vie Abr 25, 2008 12:31 pm | |
| asi m gusta primasooo¡¡¡¡ k nos koñezan x ai pero ti sempre di k somos todos sensatos jajajaja un bikaso jopo¡¡¡¡ | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Como Se eNcuEntran!!! | |
| |
|
| |
| Como Se eNcuEntran!!! | |
|