| VEXO QUE A NADIE LLE PREOCUPA QUEDAR SIN O WEBMASTER | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
ILEGAL Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: VEXO QUE A NADIE LLE PREOCUPA QUEDAR SIN O WEBMASTER Sáb Mar 12, 2011 4:25 pm | |
| Onte vivín unha nova experiencia. A eso das 8 da tarde ( Hora chilena ) chegou un comunicado das autoridades chilenas de que por seguridade ante a chegada do tsunami de Japón había que desalojar a zona costeira. O final non pasou nada pero a experiencia mereceu a pena ( sobretodo porque salín do traballo antes )
O que me sorprende e que nadie se preocupou de saber si o motoclub quedara sin o webmaster... je je je
Saudos desde Chile | |
|
| |
Voyager Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 647 Edad : 39 Localización : Tarajoña City Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93 Fecha de inscripción : 13/11/2008
Hoja de personaje Nombre:
| Tema: Re: VEXO QUE A NADIE LLE PREOCUPA QUEDAR SIN O WEBMASTER Sáb Mar 12, 2011 5:03 pm | |
| Hombre......ahora xa che quedou o de Machupichu............. asique vai cambiando o nik, jejeje, pois a verdad é que eu non sabia que andabas por aquela zona, se o supera igual che mandaba un flotador de shinchan para que non afogaras......... saludos! | |
|
| |
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: Re: VEXO QUE A NADIE LLE PREOCUPA QUEDAR SIN O WEBMASTER Sáb Mar 12, 2011 6:54 pm | |
| - Voyager escribió:
- Hombre......ahora xa che quedou o de Machupichu............. asique vai cambiando o nik, jejeje, pois a verdad é que eu non sabia que andabas por aquela zona, se o supera igual che mandaba un flotador de shinchan para que non afogaras.........
saludos! un flotador ou mellor unha hormijonera, porque o sunami trae mais area que ajua.. je je je Non te preocupes que eu xa teño coidado de non mollar os pes... Ahora pola noite vamos a celebrar que estamos ben e mollarnos ben por dentro... | |
|
| |
Gran Torino Moderador
Cantidad de envíos : 272 Edad : 40 Localización : Mi Casa Moto : En Proceso Fecha de inscripción : 04/11/2009
| |
| |
milocho Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 150 Edad : 42 Localización : Rianxo.... antes Boiro Moto : GSX 1000 K8........ HUSQWARNA WR300 010 2t Fecha de inscripción : 30/06/2009
Hoja de personaje Nombre:
| Tema: Re: VEXO QUE A NADIE LLE PREOCUPA QUEDAR SIN O WEBMASTER Jue Mar 17, 2011 10:42 pm | |
| JEJEJE, e ainda que o superamos non iamos a contestar, total, xa sabemos que ti o que farias seria coller o portatil e ajarrarte a el comi si de unha balsa se tratara, jejejeje, pobre iluso.
Pero ó final non quedou en nado ou que??? | |
|
| |
| Tema: Re: VEXO QUE A NADIE LLE PREOCUPA QUEDAR SIN O WEBMASTER Sáb Mar 19, 2011 9:31 pm | |
| - milocho escribió:
- JEJEJE, e ainda que o superamos non iamos a contestar, total, xa sabemos que ti o que farias seria coller o portatil e ajarrarte a el comi si de unha balsa se tratara, jejejeje, pobre iluso.
Pero ó final non quedou en nado ou que??? Nada... ese día solo me mollei por dentro e a verdade e que bastante porque como saimos antes do curro polo desaloxo, tiñamos que matar o tempo de algunha forma, e como non se nos ocurreu ningunha mellor... je je je... non vexas como sube o pisco sour que toman estos... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: VEXO QUE A NADIE LLE PREOCUPA QUEDAR SIN O WEBMASTER | |
| |
|
| |
| VEXO QUE A NADIE LLE PREOCUPA QUEDAR SIN O WEBMASTER | |
|