| Para Pumuky | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
Suprema Le estamos conociendo
Cantidad de envíos : 39 Localización : Boiro Moto : Sufrido paquete (En ocasiones) Fecha de inscripción : 17/04/2008
| Tema: Para Pumuky Lun Abr 21, 2008 2:21 pm | |
| Hola Pumuky, ahora e a hora de facer ese apartado de "motero cobarde", tal e como che pedia EU_DABACHE, pero eso si. Tes que dedicarllo a todos os que se ragaron en ir a manifestación o sabado en Rianxo, con ese dia tan esplendido que estaba. Asi que xa sabes a traballar..... | |
|
| |
Mosqueteiro Le estamos conociendo
Cantidad de envíos : 37 Edad : 46 Localización : boiro Moto : gsx-r 600 Fecha de inscripción : 16/03/2008
| Tema: Re: Para Pumuky Lun Abr 21, 2008 2:38 pm | |
| eu pensaba q a xente keria a doble bionda,pero visto o do sabado parece q todo esta ben asi | |
|
| |
aivenivan Moderador
Cantidad de envíos : 127 Edad : 37 Localización : Ai_vOu_Eu Moto : bisicleta con pedales reforsados Fecha de inscripción : 27/03/2008
| Tema: Re: Para Pumuky Lun Abr 21, 2008 3:38 pm | |
| suprema!o sabado non eras sufrido paquete?? | |
|
| |
Suprema Le estamos conociendo
Cantidad de envíos : 39 Localización : Boiro Moto : Sufrido paquete (En ocasiones) Fecha de inscripción : 17/04/2008
| Tema: Re: Para Pumuky Lun Abr 21, 2008 5:40 pm | |
| xa sabes ti moito aivenivan, jajaja | |
|
| |
aivenivan Moderador
Cantidad de envíos : 127 Edad : 37 Localización : Ai_vOu_Eu Moto : bisicleta con pedales reforsados Fecha de inscripción : 27/03/2008
| Tema: Re: Para Pumuky Mar Abr 22, 2008 12:55 am | |
| asi me justa o pie do cañon!!! ofinal vas ter que piyarte una moto e cada un na sua!!!! jejejejeje bueno que non sea a ultima vez que pilotas ti sola......jejejeje un saludo | |
|
| |
EU_DABACHE Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 167 Edad : 43 Localización : Palmeira Moto : Honda Hornet de macho Fecha de inscripción : 03/04/2008
| Tema: Re: Para Pumuky Mar Abr 22, 2008 2:42 am | |
| Sondes moi machos aljuns pero tendes qe parar polas marqesinas dos camiños!!!!
Eu qero a doble bionda pero non ir as manifas pa qe aljun sala nas fotos do periodiko (e non me refiero a nadie de este foro, refierome a oitros qe buscan protagonismo!!!!) ten bastante rollo este tema!!!! | |
|
| |
panan Le estamos conociendo
Cantidad de envíos : 26 Fecha de inscripción : 08/03/2008
| Tema: Re: Para Pumuky Mar Abr 22, 2008 11:52 am | |
| - EU_DABACHE escribió:
- Sondes moi machos aljuns pero tendes qe parar polas marqesinas dos camiños!!!!
Eu qero a doble bionda pero non ir as manifas pa qe aljun sala nas fotos do periodiko (e non me refiero a nadie de este foro, refierome a oitros qe buscan protagonismo!!!!) ten bastante rollo este tema!!!! Haber machiño, eu creo que nadie está buscando protagonismo penso que hay un señor que se está movendo moitisimo pero moitisimo mais que ningén para que si temos a puñetera mala suerte de ter un accidente contra un guardarrail non quedemos sin pernas, sin brazos, partidos a mitad, etc.etc etc... polo tanto terá que salir en algunha foto e eu o que quero e que siga salindo non en unha sinón en todalas fotos e todolos periodicos para que de unha vez por todas saquen esas cuchillas da carretera. En vez de tanto criticar poderías tomar ti algunha iniciativa, que seguramente eu tamén che apoiaria e coma min a maioría dos moteiros, e cantos máis salan nos periodicos mellor nos sería, o que pasa e que dala cara non e fácil pero si e mais fácil criticar a quen a da. Outra cousa que deberías pensar e que ti podes ser o seguinte que quedes sin pernas, sin brazos etc...porque eu ultimamente cando miro para eses guardarrailes e o que penso, e vou a loitar en todo o que poda(sea quen sea o que sale na foto) para que poñan as medidas de seguridade que necesitamos en caso de ter un accidente. Un saludo para todos, e desde aquí invitovos a participar sempre en tódolos actos antiguardarrailes que se convoquen na nosa zona,chova, quente o sol, trone, relampajee etc, organiceos quen os organice, porque a única maneira de conseguir algo será estando sempre unidos. | |
|
| |
Invitado Invitado
| Tema: Re: Para Pumuky Mar Abr 22, 2008 12:13 pm | |
| - panan escribió:
En vez de tanto criticar poderías tomar ti algunha iniciativa, Panan mellor a el non lle pidas ninguha iniciativa, por que a o mellor...bueno eu non digo nada. Por cierto calmade os animos porfavor queremos que no foro axa armonia e buen rollo vale? |
|
| |
| Tema: Re: Para Pumuky Mar Abr 22, 2008 12:24 pm | |
| parece que neste foro non aceptades ningunha crítica, penso que desta vez non debería haber ofendido a nadie, pero como todo vos parece ofensivo, por favor dime como teño que facer para desregistrarme ou facedeo vos mismos, así xa non podo poñer nada. | |
|
| |
Cantidad de envíos : 167 Edad : 43 Localización : Palmeira Moto : Honda Hornet de macho Fecha de inscripción : 03/04/2008
| Tema: Re: Para Pumuky Mar Abr 22, 2008 2:06 pm | |
| A min non me ofendestes, acepto a tua opinion pero polo qe teño escoitado o dos guardarrailes ta algo mais avanzado e non por esa persona, penso qe fasendo concentracions todos os fines de semana so se consige qe a xente se canse e non asistan a ningun lado!!!!!!
Os excesos son malos pa todos!!!! | |
|
| |
aivenivan Moderador
| Tema: Re: Para Pumuky Mar Abr 22, 2008 3:21 pm | |
| os dous tends vosa parte de razon,penso que panan ten razon en cantos mais sitios sala o que facedes sera mellor para todos,e como en todo,ai que facer publicidad,pero o que di eu_dabahce tamen e verda e mellor facelo cada quincena,ou si non cada semana,pero bueno panan non te enfades e bo opinar e tamen criticar non vai ser todo de color de rosa ai que decir o que se pensa,e da maneira que ti o dixestes esta moi ben dito,o unico que fallou pola miña parte foi pumuky,sintoo,pero creo que panan solo dixo o que pensa sin ofender e sen caldear nada,o principal e que nos entendams,e se alguen ten unha iniciativa sea quen se que a comente!!!
axudemonos!!!!
un saludo... | |
|
| |
Invitado Invitado
| Tema: Re: Para Pumuky Mar Abr 22, 2008 3:45 pm | |
| - Pumuky_21 escribió:
- panan escribió:
En vez de tanto criticar poderías tomar ti algunha iniciativa, Panan mellor a el non lle pidas ninguha iniciativa, por que a o mellor...bueno eu non digo nada. Por cierto calmade os animos porfavor queremos que no foro axa armonia e buen rollo vale? creo que non explique ben as miñas palabras, vounas corregir mellor a el non lle pidas ninguha iniciativa, por que a o mellor...bueno eu non digo nada (faltaba una carita, creo que sabe todo el mundo por que lo digo). Por cierto calmade os animos porfavor queremos que no foro axa armonia e buen rollo vale? (para min que fixen o logico no meu avatar encima como podedes ver todos pon moderador e eu foi o ke fixen moderar para que esto non terminara nunha discusion) - panan escribió:
- parece que neste foro non aceptades ningunha crítica, penso que desta vez non debería haber ofendido a nadie, pero como todo vos parece ofensivo, por favor dime como teño que facer para desregistrarme ou facedeo vos mismos, así xa non podo poñer nada.
Panan eu non che chamei a antencion nin era a miña intencion. Tampouco che dixen que ofenderas a nadie, ti destes unha critica esta ben dita, sabes que xa o fixen unha vez que si dis algo ofensivo falo contigo directamente ¿verdad? Eu solo queria decir que non quero que este post acabe en discusion Por cierto Panan ten razon dicindo que hay que ir as manifestacions e eu_dabache ten razon diciendo que a xente vaise aburrir, o ser as manifestacions tan seguidas |
|
| |
| Tema: Re: Para Pumuky Mar Abr 22, 2008 11:01 pm | |
| Pois eu non me vou a aburrir como si teño que ir tódolos días, e o domingo en Boiro alí estarei as 18:00h, sala quen sala no periódico e sempre pensando que todos somos protagonistas. | |
|
| |
| Tema: Re: Para Pumuky Miér Abr 23, 2008 12:18 am | |
| Se indo todos os dias consejimos aljo eu son o primeiro qe se apunta pero creo qe asi solo aburrimos os politicos qe son os qe teñen qe poñer os guardarrailes!!!!! Saludos!!! Pumukiiiiiii, as miñas inisiativas son todas boas........... | |
|
| |
Invitado Invitado
| Tema: Re: Para Pumuky Miér Abr 23, 2008 1:40 am | |
| - EU_DABACHE escribió:
Pumukiiiiiii, as miñas inisiativas son todas boas........... Casi todas eh! casi todas, jajajaja |
|
| |
LINZE Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 121 Edad : 40 Localización : PUEBLA Moto : FZ6 N Fecha de inscripción : 16/04/2008
| Tema: Re: Para Pumuky Miér Abr 23, 2008 6:17 pm | |
| EU STOU D AKORDO KON FACER AS MANIFESTACIONS E PROTESTAR POLO K ESTAMOS A LOITAR TODOS KE E POÑER A DOBLE BIONDA PERO A MIÑA OPINION ERA XUNTARSE TODOS 1 VEZ O MES (POR EXEMPLO KANDO FOI A DE CORUÑA) E NON FACELA TODAS AS SEMANAS, ADEMAIS O TEMA ESTA AI SE O KEREN FACER VANO A FACER IGUAL INDO TODAS AS SEMANAS K INDO UNHA VEZ O MES
UN SALUDO A TODOS | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Para Pumuky | |
| |
|
| |
| Para Pumuky | |
|