| TABLA NEUMATICOS | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
JOSS Moderador
Cantidad de envíos : 533 Edad : 44 Localización : DETRAS DE TI Moto : ACEITERA Fecha de inscripción : 28/03/2008
Hoja de personaje Nombre:
| Tema: TABLA NEUMATICOS Sáb Feb 05, 2011 10:45 pm | |
| Bueno chavales, os paso una tabla de neumaticos, para que sepais que es lo que mas se aproxima a vuestras necesidades | |
|
| |
ILEGAL Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: Re: TABLA NEUMATICOS Sáb Feb 05, 2011 11:38 pm | |
| moi bo aporte... Sobretodo porque xa me toca comprar zapatos novos...
Gracias... | |
|
| |
JOSS Moderador
Cantidad de envíos : 533 Edad : 44 Localización : DETRAS DE TI Moto : ACEITERA Fecha de inscripción : 28/03/2008
| Tema: Re: TABLA NEUMATICOS Sáb Feb 05, 2011 11:57 pm | |
| Pois xa que se puxo a tabla, podemos ir decindo o que montamos e o resultado que nos da para sabelo de primeira man
Empezo eu, pirelli diablo rosso corsa: para min o mellor neumatico que montin de momento, moi bo agarre, e de momento parece que moi boa duracion polo tema dos compostos, quentan relativamente rapido, ainda que os penaliza un pouco o uso en mollado, incluso para facer algunha tanda a ritmos baixos penso que vai ben
saludos | |
|
| |
Voyager Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 647 Edad : 39 Localización : Tarajoña City Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93 Fecha de inscripción : 13/11/2008
| Tema: Re: TABLA NEUMATICOS Dom Feb 06, 2011 11:52 am | |
| | |
|
| |
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: Re: TABLA NEUMATICOS Dom Feb 06, 2011 6:44 pm | |
| Pois o curioso e que eu siempre fun de Pirelli, e ña cbr eran os que mais me gustaban, pois en esta non me acaban de convencer. Non sei si e por o reparto de pesos que en esta e moi diferente ou e porque a llanta ten diferente ancho, non teño idea, pero despois de moito tempo sendo fiel a Pirelli, vou a cambiar. Seguramente probarei os Michelin Road 3. xa vos contarei... | |
|
| |
JOSS Moderador
| Tema: Re: TABLA NEUMATICOS Lun Feb 07, 2011 1:59 am | |
| - ILEGAL escribió:
- Pois o curioso e que eu siempre fun de Pirelli, e ña cbr eran os que mais me gustaban, pois en esta non me acaban de convencer. Non sei si e por o reparto de pesos que en esta e moi diferente ou e porque a llanta ten diferente ancho, non teño idea, pero despois de moito tempo sendo fiel a Pirelli, vou a cambiar. Seguramente probarei os Michelin Road 3. xa vos contarei...
Pois como as fixemos en estoril, arrastro jejejejeej | |
|
| |
Cantidad de envíos : 647 Edad : 39 Localización : Tarajoña City Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93 Fecha de inscripción : 13/11/2008
| Tema: Re: TABLA NEUMATICOS Lun Feb 07, 2011 5:17 pm | |
| - JOSS escribió:
- ILEGAL escribió:
- Pois o curioso e que eu siempre fun de Pirelli, e ña cbr eran os que mais me gustaban, pois en esta non me acaban de convencer. Non sei si e por o reparto de pesos que en esta e moi diferente ou e porque a llanta ten diferente ancho, non teño idea, pero despois de moito tempo sendo fiel a Pirelli, vou a cambiar. Seguramente probarei os Michelin Road 3. xa vos contarei...
Pois como as fixemos en estoril, arrastro jejejejeej Hai que ir alá que xa as patacas están pa coller......... | |
|
| |
JOSS Moderador
| Tema: Re: TABLA NEUMATICOS Lun Feb 07, 2011 10:23 pm | |
| non sei que queres que che dija, o rejo penso que quedou aljo fondo jejeje | |
|
| |
| Tema: Re: TABLA NEUMATICOS Miér Feb 23, 2011 12:14 am | |
| Bueno, pois o final vou seguir sendo fiel a Pirelli e xa teño reservadas as diablo Angel ST, a ver que tal van. polo menos que me duren un pouco mais que as corsa que si non esto e unha ruina, o que aforro en jasofa vaiseme en rodas. A de atrás 6000 e a de adiante podeme ajuantar como moito 1500 mais.
| |
|
| |
JOSS Moderador
| Tema: Re: TABLA NEUMATICOS Miér Feb 23, 2011 7:40 pm | |
| Pois eu xa firmaba si me ajuantara a de atras 6000 km, o que esta claro or ajarre ou duracion jejejej | |
|
| |
| Tema: Re: TABLA NEUMATICOS Miér Feb 23, 2011 9:25 pm | |
| Eu levo a pilot power 2ct e con 3.500 kilometros están novas, espero poder levalas a jerez.......non digo máis | |
|
| |
JOSS Moderador
| Tema: Re: TABLA NEUMATICOS Vie Feb 25, 2011 12:05 am | |
| - Voyager escribió:
- Eu levo a pilot power 2ct e con 3.500 kilometros están novas, espero poder levalas a jerez.......non digo máis
O ke vas a levar, van a ser os alambres cacho animal, e a volta non che conto, seguro que tes que traer o fijado na mochila jejje | |
|
| |
| Tema: Re: TABLA NEUMATICOS Vie Feb 25, 2011 3:46 am | |
| - JOSS escribió:
- Voyager escribió:
- Eu levo a pilot power 2ct e con 3.500 kilometros están novas, espero poder levalas a jerez.......non digo máis
O ke vas a levar, van a ser os alambres cacho animal, e a volta non che conto, seguro que tes que traer o fijado na mochila jejje O do fíjado non cho discuto, pero o dos alambres casi seguro que non, ca gtr baixei ca pilot power de 1 compuesto e subin por portugal, levoume chegar a casa desde o circuito 6 horas e 5 minutos e cheguei ca roda plana á casa, e con ésta vou e veño de sobras....non teño pensado andar queimando roda...jejje | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: TABLA NEUMATICOS | |
| |
|
| |
| TABLA NEUMATICOS | |
|