BOIROMOTOS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
BOIROMOTOS

Foro de los Moteros de Boiro

ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

Viaxe Por Europa

3 participantes
AutorMensaje
Voyager
Colaborador Boiromotos
Colaborador Boiromotos
Voyager

Cantidad de envíos : 647
Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93

Hoja de personaje
Nombre:

Viaxe Por Europa Empty
MensajeTema: Viaxe Por Europa   Viaxe Por Europa EmptyMar Nov 30, 2010 11:19 pm

Boiromoteros y Boiromoteras, estou preparando un pequeno viaxe para principios da primavera que pasa por 10 países en menos de 10 días, por eso necesitaba que se algún viaxeiro do motoclub estuvera nalgún país que nombro a continuacion, pos que me diga, asi xa vou a tiro fijo os lugares máis importantes, monumentos etc, ITALIA-ESLOVENIA-AUSTRIA-REP CHECA-ALEMANIA-HOLANDA-BÉLGICA
Así vouvos dando traballo que estades moi apagados últimamente.......
ramon
Moter@ posteador
Moter@ posteador
ramon

Cantidad de envíos : 121
Moto : yumbo 400000000007

Hoja de personaje
Nombre:

Viaxe Por Europa Empty
MensajeTema: Re: Viaxe Por Europa   Viaxe Por Europa EmptyMiér Dic 01, 2010 6:48 pm

Pon mais detalles, km por dia?, fecha aproximada? vas a ir solo? que vas a visitar? VELOCIDAD MEDIA QUE TES PENSADO FACER??????????????????? Digo porque o outro dia estuben falando con Carlos o da xx e comentamos de facer algo parecido, pero claro o noso ritmo de viaxe suele ser bastante lento (bueno, moi lento)
Voyager
Colaborador Boiromotos
Colaborador Boiromotos
Voyager

Cantidad de envíos : 647
Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93

Hoja de personaje
Nombre:

Viaxe Por Europa Empty
MensajeTema: Re: Viaxe Por Europa   Viaxe Por Europa EmptyJue Dic 02, 2010 12:29 am

eu farei sober 1000 como máximo, NON planeo nada, simplemente o que vou visitar, e mais ou menos donde poderei dormir, e ahora que teño a zzr viaxo a estilo le-mans. mochila con roupa e kilómetros por diante o que sí teño pensado e levar uns carteles da próxima concentración de boiromotos, por se algún motoclub estranxeiro tan loco coma min se anima a vir a concentra, jejeje
manuredguard
Moderador
Moderador
manuredguard

Cantidad de envíos : 732
Moto : ZX 10R '08

Viaxe Por Europa Empty
MensajeTema: Re: Viaxe Por Europa   Viaxe Por Europa EmptyJue Dic 02, 2010 5:05 am

Hola llanero solitario, fala co forero Rocketman que el anduvoche por esos lares.
Ah non creo que seades compatibles para o viaxe ti e mais Ramón, non por nada senon que por estilos de conducción, ainda que seguro que de marcha vos entenderiades ben. Saludos os dous.
Contenido patrocinado

Viaxe Por Europa Empty
MensajeTema: Re: Viaxe Por Europa   Viaxe Por Europa Empty

Viaxe Por Europa
Página 1 de 1.