BOIROMOTOS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
BOIROMOTOS

Foro de los Moteros de Boiro
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

 

 Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei ..........

Ir abajo 
4 participantes
AutorMensaje
milocho
Moter@ posteador
Moter@ posteador
milocho


Cantidad de envíos : 150
Edad : 41
Localización : Rianxo.... antes Boiro
Moto : GSX 1000 K8........ HUSQWARNA WR300 010 2t
Fecha de inscripción : 30/06/2009

Hoja de personaje
Nombre:

Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Empty
MensajeTema: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei ..........   Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... EmptyDom Sep 26, 2010 2:32 am

Bueno, pois o dito, os que foron que vaian contando a sua esperiencia, adaptacion, estado do circuito, si queima moito ou non? jeejje

Volver arriba Ir abajo
Voyager
Colaborador Boiromotos
Colaborador Boiromotos
Voyager


Cantidad de envíos : 647
Edad : 39
Localización : Tarajoña City
Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93
Fecha de inscripción : 13/11/2008

Hoja de personaje
Nombre:

Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Empty
MensajeTema: Re: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei ..........   Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... EmptyDom Sep 26, 2010 2:55 am

que queredes que vos diga eu................paseino ben,,,,,,,, corrin o que puden................e sólo decir que as Hayabusas nas rectas iban paradas..................... e os que abriron os rejos para as patacas se queren contalo que o conten.................. se non pois nada jaja
Volver arriba Ir abajo
JOSS
Moderador
Moderador
JOSS


Cantidad de envíos : 533
Edad : 44
Localización : DETRAS DE TI
Moto : ACEITERA
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Hoja de personaje
Nombre:

Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Empty
MensajeTema: Re: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei ..........   Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... EmptyDom Sep 26, 2010 11:39 pm

Ti tamen ves un burato e pensas que e un rejo, eso era un crater jajajjaj
Pois, que cada un baixa da moto como quere, e eu baixin nunha curva en terceira a medio gas, pero sin consecuencias que seguin rodando todo o dia jajaja

Vsss
Volver arriba Ir abajo
http://www.boiromotos.com
Voyager
Colaborador Boiromotos
Colaborador Boiromotos
Voyager


Cantidad de envíos : 647
Edad : 39
Localización : Tarajoña City
Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93
Fecha de inscripción : 13/11/2008

Hoja de personaje
Nombre:

Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Empty
MensajeTema: Re: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei ..........   Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... EmptyLun Sep 27, 2010 12:47 am

JOSS eu non quero alarmar a ninguén, se digo que movestes un par de toneladas de terra....... a xente alarmase............... a ver se publican a tabla de tempos...........e a ver se aparece algún video.......eu grabei pero coma se non grabara........jeje pouco se ve........
Volver arriba Ir abajo
ILEGAL
Colaborador Boiromotos
Colaborador Boiromotos
ILEGAL


Cantidad de envíos : 916
Edad : 48
Localización : Tarajoña
Moto : BMW F 800 S
Fecha de inscripción : 05/05/2008

Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Empty
MensajeTema: Re: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei ..........   Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... EmptyLun Sep 27, 2010 12:03 pm

Cooooñooooo....

Como e eso de que ahora baixas da moto en marcha...

Xa me imagino como sería a cousa... Espero que todo ben e que quedara en un susto...

Volver arriba Ir abajo
http://www.boiromotos.com
Voyager
Colaborador Boiromotos
Colaborador Boiromotos
Voyager


Cantidad de envíos : 647
Edad : 39
Localización : Tarajoña City
Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93
Fecha de inscripción : 13/11/2008

Hoja de personaje
Nombre:

Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Empty
MensajeTema: Re: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei ..........   Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... EmptyLun Sep 27, 2010 3:15 pm

eu non o vin caer. pero vin os tempos................e............sin comentarios.................ahora temolo que picar para que corra o campeonato gallego.................asique xa sabes JOSS: eu vou de técnico de cinta americana que se me da ben......... e cando ti pases boto un globo cheo de aceite pa que se jodan os demais.............asi a victoria está asegurada!!! jaja
Volver arriba Ir abajo
JOSS
Moderador
Moderador
JOSS


Cantidad de envíos : 533
Edad : 44
Localización : DETRAS DE TI
Moto : ACEITERA
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Hoja de personaje
Nombre:

Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Empty
MensajeTema: Re: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei ..........   Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... EmptyLun Sep 27, 2010 9:41 pm

Voyager escribió:
eu non o vin caer. pero vin os tempos................e............sin comentarios.................ahora temolo que picar para que corra o campeonato gallego.................asique xa sabes JOSS: eu vou de técnico de cinta americana que se me da ben......... e cando ti pases boto un globo cheo de aceite pa que se jodan os demais.............asi a victoria está asegurada!!! jaja

Fichado, solo polo da cinta americana jajajajaj
Volver arriba Ir abajo
http://www.boiromotos.com
Voyager
Colaborador Boiromotos
Colaborador Boiromotos
Voyager


Cantidad de envíos : 647
Edad : 39
Localización : Tarajoña City
Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93
Fecha de inscripción : 13/11/2008

Hoja de personaje
Nombre:

Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Empty
MensajeTema: Re: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei ..........   Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... EmptyLun Sep 27, 2010 11:09 pm

jaja, veña que temos que repetir...........pero eu para a próxima vou ir preparado........carenados de fibra..........slicks.....calentadores............e un par de cousiñas que non se poden contar que se pon a xente mala................ hai que baixar os tempos........... Laughing Laughing Laughing Laughing
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Empty
MensajeTema: Re: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei ..........   Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Empty

Volver arriba Ir abajo
 
Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei ..........
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» VIAJE A ESTORIL
» viaxe a Estoril
» A los valientes que han ido a Estoril
» Fotos Estoril 2008

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
BOIROMOTOS :: ENTRETENIMIENTO :: Circuito-
Cambiar a: