| Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
milocho Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 150 Edad : 42 Localización : Rianxo.... antes Boiro Moto : GSX 1000 K8........ HUSQWARNA WR300 010 2t Fecha de inscripción : 30/06/2009
Hoja de personaje Nombre:
| Tema: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Dom Sep 26, 2010 2:32 am | |
| Bueno, pois o dito, os que foron que vaian contando a sua esperiencia, adaptacion, estado do circuito, si queima moito ou non? jeejje
| |
|
| |
Voyager Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 647 Edad : 39 Localización : Tarajoña City Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93 Fecha de inscripción : 13/11/2008
| Tema: Re: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Dom Sep 26, 2010 2:55 am | |
| que queredes que vos diga eu................paseino ben,,,,,,,, corrin o que puden................e sólo decir que as Hayabusas nas rectas iban paradas..................... e os que abriron os rejos para as patacas se queren contalo que o conten.................. se non pois nada jaja
| |
|
| |
JOSS Moderador
Cantidad de envíos : 533 Edad : 44 Localización : DETRAS DE TI Moto : ACEITERA Fecha de inscripción : 28/03/2008
| Tema: Re: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Dom Sep 26, 2010 11:39 pm | |
| Ti tamen ves un burato e pensas que e un rejo, eso era un crater jajajjaj Pois, que cada un baixa da moto como quere, e eu baixin nunha curva en terceira a medio gas, pero sin consecuencias que seguin rodando todo o dia jajaja
Vsss | |
|
| |
Cantidad de envíos : 647 Edad : 39 Localización : Tarajoña City Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93 Fecha de inscripción : 13/11/2008
| Tema: Re: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Lun Sep 27, 2010 12:47 am | |
| JOSS eu non quero alarmar a ninguén, se digo que movestes un par de toneladas de terra....... a xente alarmase............... a ver se publican a tabla de tempos...........e a ver se aparece algún video.......eu grabei pero coma se non grabara........jeje pouco se ve........ | |
|
| |
ILEGAL Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: Re: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Lun Sep 27, 2010 12:03 pm | |
| Cooooñooooo....
Como e eso de que ahora baixas da moto en marcha...
Xa me imagino como sería a cousa... Espero que todo ben e que quedara en un susto...
| |
|
| |
| Tema: Re: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Lun Sep 27, 2010 3:15 pm | |
| eu non o vin caer. pero vin os tempos................e............sin comentarios.................ahora temolo que picar para que corra o campeonato gallego.................asique xa sabes JOSS: eu vou de técnico de cinta americana que se me da ben......... e cando ti pases boto un globo cheo de aceite pa que se jodan os demais.............asi a victoria está asegurada!!! jaja | |
|
| |
JOSS Moderador
Cantidad de envíos : 533 Edad : 44 Localización : DETRAS DE TI Moto : ACEITERA Fecha de inscripción : 28/03/2008
| Tema: Re: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Lun Sep 27, 2010 9:41 pm | |
| - Voyager escribió:
- eu non o vin caer. pero vin os tempos................e............sin comentarios.................ahora temolo que picar para que corra o campeonato gallego.................asique xa sabes JOSS: eu vou de técnico de cinta americana que se me da ben......... e cando ti pases boto un globo cheo de aceite pa que se jodan os demais.............asi a victoria está asegurada!!! jaja
Fichado, solo polo da cinta americana jajajajaj | |
|
| |
| Tema: Re: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... Lun Sep 27, 2010 11:09 pm | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... | |
| |
|
| |
| Os que foron a estoril que vaian contando, que xa me enterei .......... | |
|