| Idea Paintball | |
|
+8cbrboiro ANGEL NEIXON JOSS ILEGAL kevin34 nikvfr Voyager Gran Torino 12 participantes |
|
Autor | Mensaje |
---|
Gran Torino Moderador
Cantidad de envíos : 272 Edad : 40 Localización : Mi Casa Moto : En Proceso Fecha de inscripción : 04/11/2009
| Tema: Re: Idea Paintball Lun Oct 04, 2010 9:02 am | |
| Yo solo os voy a decir una cosa...unas veces se gana y otras veces se pierde, pero esta vez no estamos dispuestos a perder...esto va ser una imposicion de poder sin importar quienes caigan por el camino para conseguirlo, nosotros vamos hacer lo que podamos, con lo que tengamos y estemos donde estemos | |
|
| |
JOSS Moderador
Cantidad de envíos : 533 Edad : 44 Localización : DETRAS DE TI Moto : ACEITERA Fecha de inscripción : 28/03/2008
Hoja de personaje Nombre:
| Tema: Re: Idea Paintball Lun Oct 04, 2010 9:16 pm | |
| yo voy levar naranjas...sabes para ke... para que las pongais en la boca y cuando apreteis con el acojone vais a cagar fanta!
| |
|
| |
nikvfr Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 147 Edad : 46 Localización : boiro Moto : honda vfr 800 Fecha de inscripción : 01/07/2008
Hoja de personaje Nombre: nikvfr
| Tema: Re: Idea Paintball Lun Oct 04, 2010 10:00 pm | |
| eu decia q iba,pero a cousa complicouse o sabado pola tarde no monte, cando suvindo por un camiño de pedras a cabrona da moto metirou, caeume encima do pe e mo torceu. eso si.... acabei de andar o resto d tade e logo fun pa catoira o dos huesos. si non me doi ei de ir pero xa abisarei. | |
|
| |
Voyager Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 647 Edad : 39 Localización : Tarajoña City Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93 Fecha de inscripción : 13/11/2008
| Tema: Re: Idea Paintball Lun Oct 04, 2010 10:28 pm | |
| niko, ti para prender as mechas non che fai falta moverte moito, asique xa ves no noso equipo, ves de artillero, mentras JOSS Lamas e mais eu pintamos os outros jeje | |
|
| |
CBR1100 Respetado Motoforero
Cantidad de envíos : 94 Edad : 46 Localización : calle principal nº 69 Moto : Honda CBR 1100 Fecha de inscripción : 24/12/2009
| Tema: Re: Idea Paintball Lun Oct 04, 2010 11:32 pm | |
| Que machotes xa estamos fichando xente ,non vos entraria o medo ,!ademais que vos pode pasar ! que vos deamos tantos bolazos que vaiades para a casa coma os pitufos azules e blancos , correndo a buscar a papa . | |
|
| |
Cantidad de envíos : 647 Edad : 39 Localización : Tarajoña City Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93 Fecha de inscripción : 13/11/2008
| Tema: Re: Idea Paintball Mar Oct 05, 2010 1:49 pm | |
| eu vou levar un mono deses desechables e pouco máis......ou vos que vos pensades......que vou vir pintado pa casa??? era boa......4 petardazos deses que temos gardados e non se nos arrima ninguén..........jeje | |
|
| |
| Tema: Re: Idea Paintball Mar Oct 05, 2010 10:04 pm | |
| Bueno chavales, unha cousiña: parece que o fin de semana será pasado por agua, supoño que non haberá problema por ir igual, non???
| |
|
| |
ANGEL NEIXON Posteador a saco
Cantidad de envíos : 275 Edad : 40 Localización : BOIRO Moto : KAWASAKI ZX6 Fecha de inscripción : 02/08/2008
| Tema: Re: Idea Paintball Miér Oct 06, 2010 12:23 pm | |
| Por min mellor ainda jajaj, eu penso que haberia que reclutar algo mais de xente para ser os equipos mais grandes non??
| |
|
| |
Gran Torino Moderador
Cantidad de envíos : 272 Edad : 40 Localización : Mi Casa Moto : En Proceso Fecha de inscripción : 04/11/2009
| Tema: Re: Idea Paintball Miér Oct 06, 2010 12:57 pm | |
| Ami que llueva me da igual...en teoria deberiamos de ser minimo 10 osea 5 para cada equipo...haber si no falla nadie...ya keda menos | |
|
| |
| Tema: Re: Idea Paintball Miér Oct 06, 2010 1:54 pm | |
| Nós somos 3 e chegamos ben..... e penso que 10 xa somos................. sempre falla algúen e sempre se une alguen, nós xa estamos preparados.................... non sei vós...........jeje | |
|
| |
Gran Torino Moderador
| Tema: Re: Idea Paintball Miér Oct 06, 2010 2:22 pm | |
| | |
|
| |
| Tema: Re: Idea Paintball Miér Oct 06, 2010 9:17 pm | |
| Eso demóstramo alí con JOSS, que sodes os que ides ter unha batallita particular entre vos......jeje | |
|
| |
LAMAS106 Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 157 Edad : 42 Localización : boiro Moto : suzuki gsx r suzuki ltz 400 Fecha de inscripción : 08/06/2009
| Tema: Re: Idea Paintball Jue Oct 07, 2010 11:09 pm | |
| meu pai qeridiño ides cheiños de balazos dille voyager a mima e ainda por riba chubia acribillados e mais cheiños de barro ides dar pena muñecos jajaja
| |
|
| |
| Tema: Re: Idea Paintball Vie Oct 08, 2010 2:02 am | |
| ahi lamas dalle caña a estes que os vamos deixar a todos finos eu xa teño a artillería, faltanme as mechas, se non hai que levar un puro encendido. pero deso xa te encargas ti........o importante e que nos coordinemos ben, cada un que leve as bolas dun color que lles deixamos pintada a bandeira do orgullo gay a todos estes jeje | |
|
| |
Gran Torino Moderador
| Tema: Re: Idea Paintball Vie Oct 08, 2010 1:36 pm | |
| Bueno tios! solo quedan dos dias! Recordar el domingo a las 9 de la mañana en el bar fox! que todo el mundo llame a todo el mundo para ponernos todos bien de acuerdo | |
|
| |
JOSS Moderador
Cantidad de envíos : 533 Edad : 44 Localización : DETRAS DE TI Moto : ACEITERA Fecha de inscripción : 28/03/2008
| Tema: Re: Idea Paintball Vie Oct 08, 2010 8:40 pm | |
| Chavales, sinto moito non poder ir, pero acabanme de avisar de que teño que ir a batea o domingo Bueno, para a proxima, espero que o pasedes ben, e que lamas e vollager vos dean ............. Xa contaredes Saludos | |
|
| |
milocho Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 150 Edad : 42 Localización : Rianxo.... antes Boiro Moto : GSX 1000 K8........ HUSQWARNA WR300 010 2t Fecha de inscripción : 30/06/2009
| Tema: Re: Idea Paintball Vie Oct 08, 2010 10:22 pm | |
| Porque non facemos un pequeno recordatorio do lugar de quedada, hora, etc etc. Creo que era este domingo? pero...... a que hora. Temos que levar algo. Vai enserio, non e coña | |
|
| |
Gran Torino Moderador
| Tema: Re: Idea Paintball Sáb Oct 09, 2010 2:59 am | |
| haber quedamos en el bar fox a las 9:00 de la mañana en punto tenemos ke llevar ropa de deporte y calzado de deporte y nada mas y a alguun amigo mas si quereis traer tambien lo pone todo en el primera pagina del tema | |
|
| |
ILEGAL Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: Re: Idea Paintball Sáb Oct 09, 2010 1:30 pm | |
| Bueno, pois por sorte vin antes de tempo, así que contade conmigo.
| |
|
| |
| Tema: Re: Idea Paintball Sáb Oct 09, 2010 3:21 pm | |
| Eu estarei alí sobre as 9, se vedes que non estou facede o favor e dademe un toque que hoxe vai ser unha noite moi corta, polo menos para mín, outra cousiña, eu teño unha mini cámara de video, para pñer na roupa, nun casco......etc, se alguén máis ten algunha sería bo levala, porque asi poderiamos facer un vídeo despois, se vos parece boa idea, saludos
| |
|
| |
ANGEL NEIXON Posteador a saco
Cantidad de envíos : 275 Edad : 40 Localización : BOIRO Moto : KAWASAKI ZX6 Fecha de inscripción : 02/08/2008
| Tema: Re: Idea Paintball Sáb Oct 09, 2010 3:59 pm | |
| creo que joss tiña unha vou falar con el e pidolla
| |
|
| |
milocho Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 150 Edad : 42 Localización : Rianxo.... antes Boiro Moto : GSX 1000 K8........ HUSQWARNA WR300 010 2t Fecha de inscripción : 30/06/2009
| Tema: Re: Idea Paintball Dom Oct 10, 2010 6:41 pm | |
| Pois ajora que xa acabou a xornada de pistolas e metralletas eu saco un valance positivo aparte dos motarons que teño no corpo enteiro, pois xa sabedes que eu fasia estiramentos con salto e aterrisaje forsoso, e ademais masacraronme vivo os rivais, jejejeje.
Bueno, esperemos que esto se repita. Saudos a todos os que luchamos nesta dura jerra enfrentada entre dous bandos | |
|
| |
| Tema: Re: Idea Paintball Dom Oct 10, 2010 10:54 pm | |
| E preguntome eu............¿como lle quedaría o corpo a ANGEL NEIXÓN?? a próxima vez hai que meter os petardos dentro de caldeiros de pintura........ hai que repetir........... pero hai que levar os equipos feitos, chegar e xogar. sin eliminar. por tempo, a ver quen acaba máis pintado.... sería a caña, penso eu
Saludos!!!!!!!!!!! | |
|
| |
ILEGAL Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: Re: Idea Paintball Lun Oct 11, 2010 12:42 am | |
| bueno chabales... paseino ¡¡¡ PERA !!!, Pero estou que caio de cu, nunca pensei que esto cansara tanto...
Desde logo que eu si se repite intentarei ir, e estou seguro que se repetirá, e ademáis penso que o pasaremos ainda mellor porque agora xa sabemos un pouco mais como funciona esto...
Domingo para recordar... 10-10-10... Saimos para o campo coa alegría do mundial de Elias, pasámolo que te cajas e o chegar de volta encontrámonos ca noticia do mundial de Lorenzo e o podio de Alonso. Pola tarde saimos Nico e eu cas respetivas a dar unha volta na moto, o carallo este colleu unha burrada de atallos e solo dúas veces se nos acabou a carretera... ¿¿ PODESE PEDIR MAIS ??
Por certo Milocho, como se suele decir... ¡¡¡ eu non fun !!!... je je je | |
|
| |
| Tema: Re: Idea Paintball Lun Oct 11, 2010 12:58 am | |
| eso de "eu non fun" repiteuse hoxe moito......jeje, se non fora polo inconveniente das marcadoras......seria moito quedar un dia que non saliramos nas motos e ir ó monte, e pasalo ben hasta acabar as bolas, o problema son as marcadoras........ pero bueno alí pasamolo ben, eu repito...... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Idea Paintball | |
| |
|
| |
| Idea Paintball | |
|