| hola a tod@s | |
|
|
|
Autor | Mensaje |
---|
Voyager Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 647 Edad : 39 Localización : Tarajoña City Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93 Fecha de inscripción : 13/11/2008
Hoja de personaje Nombre:
| Tema: Re: hola a tod@s Lun Ago 16, 2010 12:27 am | |
| negociamos na bañeza. en principio busco mobbylette, e vespino igual tamén, | |
|
| |
ILEGAL Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: Re: hola a tod@s Lun Ago 16, 2010 12:30 am | |
| - Voyager escribió:
- negociamos na bañeza. en principio busco mobbylette, e vespino igual tamén,
O precio non he negociable... un cubata e gastos do cambio de nombre pola túa conta ( si os hay ) | |
|
| |
Cantidad de envíos : 647 Edad : 39 Localización : Tarajoña City Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93 Fecha de inscripción : 13/11/2008
| Tema: Re: hola a tod@s Lun Ago 16, 2010 12:32 am | |
| veña logo, trato feito............ pero ten que ser cubalitro, que eu a ti mentras non che deixe borracho non vou ir durmir. asique vaite preparando........ | |
|
| |
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: Re: hola a tod@s Lun Ago 16, 2010 12:39 am | |
| - Voyager escribió:
- veña logo, trato feito............ pero ten que ser cubalitro, que eu a ti mentras non che deixe borracho non vou ir durmir. asique vaite preparando........
vaiche salir moi caro o vespino... je je je | |
|
| |
| Tema: Re: hola a tod@s Lun Ago 16, 2010 12:40 am | |
| nin a min me vai salir caro o vespino nin a ti a borrachera............, vas ver ti o que é ter unha furgoneta coma a miña isotérmica............, vai mandar carallo....... acordate da bandeira BOIROMOTOS LAND.......... ou vamos nos a ser menos ca jorjito.................jaja | |
|
| |
| Tema: Re: hola a tod@s Lun Ago 16, 2010 12:45 am | |
| - Voyager escribió:
- nin a min me vai salir caro o vespino nin a ti a borrachera............, vas ver ti o que é ter unha furgoneta coma a miña isotérmica............, vai mandar carallo....... acordate da bandeira BOIROMOTOS LAND.......... ou vamos nos a ser menos ca jorjito.................jaja
eso e cantar claro.. je jje je Pero chamarlle furgoneta isotermica a unha gtr e moi pelijroso... vanche a denunciar os de kawasaki... ¿ ou vas a ir enlatado ? | |
|
| |
| Tema: Re: hola a tod@s Lun Ago 16, 2010 12:48 am | |
| os de Kawasaki non tuveron o que teño eu para poñerlle atrás unha maleta como dios manda............ donde vai coller a tienda de campaña,e unha boa borrachera o sábado.........sólo me falta que faga cubitos..........aver se dou metido o congelador no asiento de atrás.............. touno pensando....... | |
|
| |
| Tema: Re: hola a tod@s Lun Ago 16, 2010 12:53 am | |
| - Voyager escribió:
- os de Kawasaki non tuveron o que teño eu para poñerlle atrás unha maleta como dios manda............ donde vai coller a tienda de campaña,e unha boa borrachera o sábado.........sólo me falta que faga cubitos..........aver se dou metido o congelador no asiento de atrás.............. touno pensando.......
busca unha nevera de playa desas que se conectan o mechero do coche que eu axúdoche a instalala... polo xelo non te preocupes... si o pensas ben, é un delito meterlle agua os cubatas... je je je | |
|
| |
| Tema: Re: hola a tod@s Lun Ago 16, 2010 12:55 am | |
| tes razon compañeiro vou meter a bebida nun caldeiro con agua e todo o congelador, e levo o bloque enteiro para a bañeza........... xa está jaja | |
|
| |
milocho Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 150 Edad : 42 Localización : Rianxo.... antes Boiro Moto : GSX 1000 K8........ HUSQWARNA WR300 010 2t Fecha de inscripción : 30/06/2009
| Tema: Re: hola a tod@s Lun Ago 23, 2010 11:08 pm | |
| JAJAJA, Benvido capitan, e porcerto, menos mal que estas recuperado porque sin tempo non foi, e a verdade e que paresias estar mais ben morto ca vivo. ajajaja
creo que hoxe cruceime contigo no coche pero non aseguro que foras ti, pero a matricula pareceuma, ---- gnd, pode ser ou non.
Saudos e tesme que enseñar a husqvarna esa e mais tes que falar con barbas por si ten a cr 500 que eu quero unha desas pa restaurar. | |
|
| |
kevin34 Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 128 Edad : 46 Localización : carballal rianxo Moto : suzuki gs 500.lambretta160.husqvarna 250 Fecha de inscripción : 11/08/2010
| Tema: Re: hola a tod@s Lun Ago 23, 2010 11:18 pm | |
| sen tempo non era...despois da concentracion collin unha gripe de carallo,e o que ten durmir co cu o aire chico.pois non me dei de conta,se iva no leon si e gnd.pregunteille a meu irman e dixome que a falar con el con pepe,acordome que eso e un autentico tiro...que maneira de trallar,xa te direi algo mais concreto mais para diante. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: hola a tod@s | |
| |
|
| |
| hola a tod@s | |
|