| Lamas106 Nikvfr ILEGAL JOSS e compañía........................ | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
Voyager Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 647 Edad : 39 Localización : Tarajoña City Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93 Fecha de inscripción : 13/11/2008
Hoja de personaje Nombre:
| Tema: Lamas106 Nikvfr ILEGAL JOSS e compañía........................ Jue Ago 05, 2010 2:39 pm | |
| Este domingo é a romería de Neixón........ haberá que botar ó mar as mecheritas e mollar a quen nos mollou????????????? Ou vamos por terra firme e mollamos doutra maneira????? veña, ideo pensando..que pouco falta...............Nikvfr creo que vai levar un folleto dun móvil que lle gusta....ahí queda eso jeje | |
|
| |
JOSS Moderador
Cantidad de envíos : 533 Edad : 44 Localización : DETRAS DE TI Moto : ACEITERA Fecha de inscripción : 28/03/2008
| Tema: Re: Lamas106 Nikvfr ILEGAL JOSS e compañía........................ Jue Ago 05, 2010 9:32 pm | |
| - Voyager escribió:
- Este domingo é a romería de Neixón........ haberá que botar ó mar as mecheritas e mollar a quen nos mollou?????????????
Ou vamos por terra firme e mollamos doutra maneira????? veña, ideo pensando..que pouco falta...............Nikvfr creo que vai levar un folleto dun móvil que lle gusta....ahí queda eso jeje Si, de un sumergible jajajjaja Xa miraremos ala, pero mollar, hay que mollarse, sea por dentro ou por fora jajajja Vsss | |
|
| |
nikvfr Moter@ posteador
Cantidad de envíos : 147 Edad : 46 Localización : boiro Moto : honda vfr 800 Fecha de inscripción : 01/07/2008
Hoja de personaje Nombre: nikvfr
| Tema: Re: Lamas106 Nikvfr ILEGAL JOSS e compañía........................ Jue Ago 05, 2010 9:55 pm | |
| despois xo falaremos,o d molladura. sobre o d ponteceso eu irei so o sabado pola tarde, teño q aforrar pa ir a bañeza, porcerto, o matalovos tamen bai e o bolico,e creo q algun mais. | |
|
| |
ILEGAL Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: Re: Lamas106 Nikvfr ILEGAL JOSS e compañía........................ Vie Ago 06, 2010 7:12 am | |
| En canto o de ir a Bañeza, contade conmigo, si podo pido a semana e xa vou o viernes.
O domingo teño plan feito e non creo que vaia a Nexón, pero si me falla o plan A sempre queda o plan B que é Neixón.
Saudos | |
|
| |
Cantidad de envíos : 647 Edad : 39 Localización : Tarajoña City Moto : Kawasaki ZZR 1400, Honda Africa twin´93 Fecha de inscripción : 13/11/2008
| Tema: Re: Lamas106 Nikvfr ILEGAL JOSS e compañía........................ Vie Ago 06, 2010 4:32 pm | |
| Pois avisade, que polo menos por dentro hai que mollarse, eu ó final sabado pola mañan teño que traballar non me queda máis carallo asique irei a ponteceso o sábado pola tarde, xa que pola noite teño pensado ir a festa da fervenza e o domingo o mediodía a Neixón, asique idevos organizando para o domingo, e mañan pola tarde intentarei estar sobre as 4 na cervecería, se non xa aviso a ILEGAL ou a Nikvfr, saludos!!!!!!!!!! | |
|
| |
| Tema: Re: Lamas106 Nikvfr ILEGAL JOSS e compañía........................ Sáb Ago 07, 2010 10:45 pm | |
| Señor ILEGAL. o plan A fallaría se non hubera vento, mañan creo que vai ser o mismo ca hoxe asique ten coidado, que eu teño a planeadora na casa................. non vaia ser que me fagas ir buscarche a Ons.......por se acaso levade comida, bebida e pedidelle a Lamas106 o muñeco inchable que se vos aburrides pagadelas con el.................jeje | |
|
| |
ILEGAL Colaborador Boiromotos
Cantidad de envíos : 916 Edad : 48 Localización : Tarajoña Moto : BMW F 800 S Fecha de inscripción : 05/05/2008
| Tema: Re: Lamas106 Nikvfr ILEGAL JOSS e compañía........................ Dom Ago 08, 2010 3:39 am | |
| ti tranquilo que si falla o vento, o velero ten motor e sempre podemos recoller as velas e ir a jasolina... je je je
De todas formas, o da muñeca inchable debería ser obligatorio ter unha en cada embarcación xunto cos chalecos, vengalas,...
así, ademais de usala para cousas que non vou contar aqquí, tamén vale por si non chegan os salvavidas... botamos a muñeca o mar e listo ( inchada claro ) | |
|
| |
| Tema: Re: Lamas106 Nikvfr ILEGAL JOSS e compañía........................ Dom Ago 08, 2010 12:20 pm | |
| Jeje jeje jeje estás en todo, pois veña que tes bo dia para andar por ahí, e non bebas moito que despois dache a putavara na cabeza e non sabes porque foi jaja | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Lamas106 Nikvfr ILEGAL JOSS e compañía........................ | |
| |
|
| |
| Lamas106 Nikvfr ILEGAL JOSS e compañía........................ | |
|